کل نماهای صفحه

۱۷ مهر ۱۳۹۷

تشدید اقدامات امنیتی در فرانسه برای ریشه‌کنی تروریسم رژیم ایران


تشدید اقدامات امنیتی در فرانسه برای ریشه‌کنی تروریسم رژیم ایران

نتیجه تصویری برای فرانسه ورژیم ایراننتیجه تصویری برای القواسمی الزهرا
فرانسه در پی این عمل تروریستی(توطئه بمب گذاری در گردهمائی ایرانیان در پاریس ودستگیری اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ) اقدامات شدیدی را برای ریشه‌کنی تروریسم رژیم ایران از سرزمینش شروع کرده و اقدام به مسدود نمودن حسابهای نیروهای اداره امنیت و اطلاعات ایران و دستگیری تعدادی از افراد مشکوک نمود. امری که تعداد زیادی از سیاستمداران و مسئولان اروپایی را بر آن داشت که روش فرانسویها را در تعامل با رژیم تروریست ایران در پیش گیرند. بعد از این‌که فرانسه برخی مراکز رژیم ایران را بسته و حسابهای وزارت اطلاعات ایران را به‌خاطر دست داشتن تهران در طراحی برای انفجار گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس در اواخر ژوئن گذشته مسدود نمود، برخی سیاستمداران و کارشناسان به تشدید اقدامات اروپایی علیه تروریسم رژیم ایران فراخواندند.
این فراخوانها در جریان کنفرانسی در بروکسل تحت عنوان «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران ـ واکنش اروپا و آمریکا» که آن را کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت ترتیب داده بود مطرح شد.
شرکت کنندگان، جامعه جهانی را به پایان دادن به سکوت در قبال تروریسم رژیم ایران در غرب و حمایت از اعتراضات مردمی علیه رژیم دیکتاتوری در ایران فراخواندند.
آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌ المللی در جستجوی عدالت و نایب‌رئیس پارلمان اروپا بین سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۴ گفت: طرح تروریستی انفجار گردهمایی اپوزیسیون ایران توسط بالاترین سطوح وزارت اطلاعات رژیم ایران طراحی شده بود.
اما رابرت توریسلی نماینده سابق مجلس آمریکا و عضو مجلس سنا بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ گفت: فعالیتهای تروریستی رژیم ایران در غرب واکنش رژیم در قبال فشارهای بین‌المللی و همچنین ضعف او در مقابل اعتراضات مردمی در داخل کشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر