کل نماهای صفحه

۱۶ تیر ۱۳۹۶

افشایگری آزانس اطلاعاتی آلمان ازقاچاق تسلیحاتی وتکنولوژی تسلیحات کشتار جمعی توسط رژیم وپاسداران ایران

افشایگری آزانس اطلاعاتی آلمان ازقاچاق تسلیحاتی وتکنولوژی تسلیحات کشتار جمعی توسط رژیم وپاسداران ایران

فاکس نیوز 15تیر 96 خبر داد: بر اساس گزارش جدیدی که از سوی آژانس اطلاعاتی آلمان منتشر شده، رژیم ایران دنبال معامله با کمپانیهای آلمانی برای دستیابی به تجهیزات موشکی پیشرفته و تسلیحات کشتار جمعی است. این اقدام احتمالاً نقض توافق بین‌المللی می‌باشد. رژیم ایران این معاملات را با کمک یک کمپانی چینی انجام داده است.

این گزارش 181صفحه‌یی که ماه قبل چاپ شده و روز سه‌شنبه توسط مقامهای ایالت صنعتی بادن ویرتنبرگ آلمان منتشر شده است، هشدار می‌دهد رژیم ایران به‌طور فعالی به‌دنبال ”محصولات و موارد علمی برای توسعه تسلیحات کشتار جمعی و همچنین تکنولوژی موشکی“ است. بر اساس این گزارش رژیم ایران کمپانیهای آلمانی را در زمینه‌های مختلف هدف قرار داده است.
در یک مورد رژیم ایران از طریق یک کمپانی پوششی چینی به‌دنبال تهیه ”ماشینهای پیچیده تولید فلزات“ از یک کمپانی مهندسی آلمانی بوده است. مقامهای اطلاعاتی آلمان با مطلع ساختن شرکت مربوطه مانع از فروش و ارسال آن به ایران شدند.

مقامات آلمانی در این گزارش قید کرده‌اند این موضوع نشان می‌دهد که تحویلدهی از طریق کشورهای ثالث کماکان استراتژی رژیم ایران برای دستیابی و تهیه این اقلام است.

گزارش دیگری که این هفته توسط دفتر فدرال برای حفاظت از قانون اساسی آلمان منتشر شد نشان می‌دهد توافق اتمی دولت اوباما برای محدود ساختن دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی نتیجه‌یی در کم کردن تلاشهای این رژیم جهت دستیابی به تکنولوژی ظرفیت موشکی به‌منظور تهیه کلاهک اتمی نداشته است...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر