کل نماهای صفحه

۱۳ بهمن ۱۳۹۶

دیدار مریم رجوی با سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور

دیدار مریم رجوی با سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور


دیدار مریم رجوی با سفیر یمن در فرانسه و وزیر خارجه سابق این کشور

روز چهارشنبه۱۱بهمن مریم رجوی، در اور سور اواز با دكتر ریاض یاسین، سفیر جمهوری یمن در فرانسه و وزیر خارجه و وزیر بهداری سابق این كشور دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار سفیر یمن بر حمایت دولت و مردم این کشور از قیام شجاعانه مردم ایران در برابر دیکتاتوری آخوندها تاکید کرد و ضمن تشکر از مواضع شورای ملی مقاومت علیه سیاست صدور ارتجاع و تروریسم رژیم ولایت فقیه و دخالت‌های تجاوزکارانه‌اش در کشورهای منطقه از جمله یمن، گفت پیروزی مقاومت، نه تنها برای مردم ایران آزادی و پیشرفت به ارمغان می‌آورد، بلکه نویدبخش صلح و دوستی در منطقه و خلاصی کشورهای اسلامی از شر این رژیم است. 
مریم رجوی ضمن تشکر از همبستگی دولت و مردم یمن گفت: قیام مردم به‌ستوه‌آمده ایران که به‌سرعت ۱۴۲ شهر كشور را فرا گرفت، افسانه‌پردازی‌های مربوط به قدرت رژیم را در هم‌پیچید و نشان داد عزم مردم ایران برای سرنگونی این دیکتاتوری نامشروع و پوسیده جزم است. 
وی با یادآوری مواضع مقاومت ایران از سه دهه پیش در مقابله با سیاست‌های جنگ‌افروزانه و مداخلات تروریستی رژیم آخوندی، تاکید کرد که این دخالت‌ها درخدمت حفظ سلطه رژیم نامشروعی است که به ضرب سرکوب و اعدام و به اتکای صدور بحران به خارج مرزها برسرپاست. وی دخالت‌های رژیم آخوندی در یمن و مقاصد شوم آن علیه مردم یمن را که با نقض آشکار قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت ملل متحد همراه است، به‌شدت محکوم و بر لزوم قاطعیت جامعه جهانی، اتحادیه عرب و کنفرانس اسلامی در مقابل این رژیم متجاوز، تاکید کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر