کل نماهای صفحه

۱۲ تیر ۱۳۹۵

خامنه ای بانکدار تروریزم در جهان - در اولين انفجار بعداز بيانيه قاسم سليماني براي عمليات تروريستي در بحرين یک کشته و سه مجروح


بدنبال یک عملیات تروریستی در بحرین یک خانم شهروند کشته و سه کودک بر اثر اصابت ترکش در هنگام عبور خودرویشان مجروح شدند.

 به گزارش رسانه‌های عربی، وزارت کشور بحرین اعلام کرد «در یک انفجار تروریستی یک خانم شهروند کشته و سه کودک دیگر به‌صورت سطحی مجروح شدند... . »

 خاطرنشان می‌شود طی روزهای اخیر پاسدار  قاسم سلیمانی  سرکرده نیروی تروریستی قدس در واکنش به اخراج یک آخوند وابسته به رژیم ایران از بحرین به تهدیدهای تروریستی متوسل شده و گفته بود: بحرین و کل منطقه به آتش کشیده خواهند شد و مردم به مقاومت مسلحانه متوسل خواهند شد.



بیشتر بخوانید:

تهدیدات تروریستی سران رژیم علیه بحرین

 به‌دنبال گزارش رسانه‌های خبری مبنی بر سلب تابعیت یک آخوند وابسته به رژیم در بحرین به نام شیخ عیسی احمد قاسم، سران و ارگانها و مزدوران رژیم آخوندی به تهدیدات تروریستی و خط‌ و نشان کشیدن برای این کشور پرداختند.

 به نوشته سایت نیروی تروریستی قدس، پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده  نیروی قدس  سپاه طی بیانیه‌یی، این اقدام را خط قرمزی که عبور از آن شعله‌یی از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد توصیف نمود و حکومت بحرین را به رویارویی مسلحانه و نابودی تهدید کرد.

 وزارت امور خارجه رژیم نیز طی بیانیه‌یی با لحنی تهدیدآمیز نوشت: این اقدامات, امید به اصلاح امور از طریق گفتگو و روشهای مسالمت‌آمیز را از بین می‌برد.

 پاسدار علی لاریجانی نیز در سخنرانی در جلسه مجلس ارتجاع، به تهدیدهای تروریستی علیه بحرین روی آورد و گفت: حاکمان بحرین باید از سرنوشت شاه ایران درس بگیرند و بدانند که آنها یک‌هزارم شاه ایران هم عِده و عُده ندارند. این اقدامات نشانه‌هایی از نفس‌های آخر یک رژیم است.

 مزدوران حزب‌الشیطان وابسته به رژیم آخوندی نیز طی بیانیه‌یی با خط‌ و نشان کشیدن برای حکومت این کشور، عوامل خود را به رویارویی با حکومت بحرین فراخواندند.

 به‌دنبال تهدیدات سران و سرکردگان سپاه علیه بحرین، سران و دولتهای کشورهای عربی منطقه، بر ضرورت مبارزه با تروریسم تأکید کردند.

 دولت عربستان و دولت مصر، از اقدامات بحرین برای مبارزه با افراط گرایی و تروریسم حمایت کردید. همچنین مشاور پادشاه بحرین دخالتهای تروریستی رژیم و عواملش در این کشور را محکوم کرد.

 وی گفت. حرفهای قاسم سلیمانی و حزب‌الله و مقامات رژیم بیانگر پروژه حکومت ایران در بحرین و نقش  سپاه پاسداران  در این رابطه است.

یک مقام دولت بحرین به گلف نیوز: قاسم سلیمانی یک تروریست است

یک مقام دولت بحرین در پاسخ به تهدیدهای پاسدار قاسم سلیمانی علیه این کشور گفت: ”او یک تروریست است و بحرین با تروریست ها معامله نمی‌کند. بحرین قاطعانه با تروریسم هر جا که توانسته جنگیده و با آنها به هیچ ترتیبی معامله نمی‌کند.

 گلف نیوز که این سخنان را منعکس می‌کرد افزود: جابر محمد تحلیلگر بحرینی گفت: اظهارات سلیمانی بازتاب این نومیدی است که طرحهای آن در بحرین کارایی نخواهد داشت.

 انزجار عمیق سلیمانی از منطقه و تهدید به آتش زدن آن تنها بازتاب تنفر شدیدی است که سلیمانی از مردم آن دارد. حتی اگر زمانی کسی از وضعیت راضی نباشد تهدید به مرگ و نابودی نمی‌کند ”.

 دوئیج محمد گفت او از این اظهارات به‌هیچ‌وجه تعجبی نکرده است. او گفت ”... من می‌توانم یک منافق را تشخیص دهم... در خلال این اظهارات تاریخ همیشه از او به‌عنوان خون آشامی که خواستار نابودی این منطقه بود یاد خواهد کرد “... ..

 پاسدار قاسم سلیمانی در واکنش به اخراج یک آخوند وابسته به رژیم ایران از بحرین به تهدیدهای تروریستی متوسل شده و گفته بود: بحرین و کل منطقه به آتش کشیده خواهند شد و مردم به مقاومت مسلحانه متوسل خواهند شد.

 دولت بحرین این تهدیدهای تروریستی پاسدار قاسم سلیمانی را رد کرد و گفت این صرفاً سند دیگر از دخالت صریح رژیم ایران در امور داخلی ماست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر