کل نماهای صفحه

۱۴ تیر ۱۳۹۷

تروریسم رژیم آخوندی ، مقاومت ایران هدف اصلی - سرکوب و تروریسم، ۲ابزار اصلی حفظ بقای حکومت آخوندی - کارنامه جنایت سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران -نگاهی به چند برگ ،مشتی از خروارقسمت دوم


 تروریسم رژیم آخوندی - مقاومت ایران هدف اصلی -
سرکوب و تروریسم، ۲ابزار اصلی حفظ بقای حکومت آخوندی - کارنامه جنایت سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران -نگاهی به چند برگ ،مشتی از خروارقسمت دوم



سرکوب و تروریسم، ۲ابزار اصلی حفظ بقای حکومت آخوندی

تروریسم هم‌چون سرکوب، الزام حفظ بقای دیکتاتوری ولایت فقیه است. رژیم قرون‌وسطایی آخوندی که از ابتدا فاقد ظرفیت تاریخی،‌ سیاسی و اجتماعی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه ایران بود، رژیم خود را بر ۲پایه سرکوب در داخل کشور و صدور ارتجاع و تروریسم به خارج از مرزهای خود بنا گذاشت.
در روزهای انتشار خبر درهم‌شکستن توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت ایران نمونه‌یی از این ۲پایه حفظ حکومت آخوندی یعنی سرکوب و تروریسم را به‌طور همزمان شاهد بودیم. در حالی که شبکه تروریسم رژیم آخوندی حداقل در ۴کشور اروپایی بلژیک، آلمان، فرانسه و اتریش دست‌اندرکار توطئه بزرگی علیه گردهمایی مقاومت در پاریس بودند، قوای سرکوبگر رژیم در داخل کشور در حال سرکوب مردم به‌جان آمده خرمشهر و آبادان و سایر شهرهای خوزستان بودند که در اعتراض به نبود اولیه‌ترین نیاز زندگی یعنی آب آشامیدنی در خیابانها اعتراض می‌کردند.

مقاومت ایران هدف اصلی تروریسم رژیم آخوندی

مقاومت ایران، اعضای این مقاومت و اعضا و کادرها و هواداران مجاهدین همواره هدف اصلی تروریسم رژیم آخوندی در خارج کشور بوده‌اند. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷(۹اردیبهشت ۱۳۷۶) مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.
در همین رابطه مقاومت ایران پیوسته خواستار بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شده و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات توطئه‌های تروریستی رژیم تأکید کرده است. مقاومت ایران معتقد است هر چه هموطنانمان و افکار عمومی جهان به‌گونه مشروح‌تر و کامل‌تری در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند، تروریسم رژیم آخوندی که یکی از پایه‌های حفظ این حکومت جهل و جنایت است، ضربه بیشتری خواهد خود و هم این‌که امنیت مخالفان و پناهندگان ایران بیشتر تأمین خواهد شد.
از این رو برای اشراف به تنها گوشه‌یی از واقعیت تروریسم ذاتی این رژیم، در این نوشته، تنها به ردیف کردن اقدامات تروریستی این رژیم جنایت‌پیشه در مورد مجاهدین خلق و رهبری آنها اشاره می‌شود و اضافه بر آن چند مورد از دیگر قربانیان سیاسی این رژیم نیز مورد اشاره قرار می‌گیرند.
در این کارنامه سیاه تنها به برخی از عملیات تروریستی آخوندها اشاره شده است. به‌عنوان نمونه باید به‌عملیات تروریستی این رژیم برای حمله با سوپرخمپاره‌های دست‌ساز آخوندها اشاره کرد که از بندر بلژیکی آنتورپ اقدام به وارد کردن آنها به خاک اروپا کرده بودند تا در گام بعدی آن سوپرخمپاره‌ها را به نزدیکی اورسوراوآز ببرند که البته با کشف سلاح و مهمات مربوطه در بلژیک، آن طرح شکست خورد.
مشابه آن سوپرخمپاره‌ها بعدها در بغداد برای درهمکوبیدن دفتر مرکزی مجاهدین مورد استفاده آخوندها قرار گرفت. عملیاتی که شرح آنها در نوشته‌های دیگری مفصلاً توضیح داده خواهد شد.





مطالب مرتبط:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر