کل نماهای صفحه

۲۳ تیر ۱۳۹۷

تمام ضد انقلاب بر بستر و پایه مجاهدین برای برانداختن نظام طراحی شده است- پاسدار جلالی:

تمام ضد انقلاب بر بستر و پایه مجاهدین برای برانداختن نظام طراحی شده است - پاسدار جلالی:

پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم
پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم
پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم با نگرانی گفت:‌ ۹۷، سال ویژه‌یی است در یک پیچ مهم تاریخ انقلاب هستیم. تمام ضد انقلاب بر بستر و پایه مجاهدین طراحی شده تا اقدامات برانداختن حکومت از جنس مردم محوری را با استفاده از ظرفیتهای امنیتی و ضدامنیتی را پیگیری کند.

جلالی روز شنبه ۲۳تیر۹۷ در جمع سرکردگان سانسور و کنترل شبکه‌های اجتماعی سخنرانی می‌کرد افزود:‌ یکی از ویژگیهای امسال این است که دشمن به‌صورت آشکار و به نوعی با چراغ روشن مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده و تلاش می‌کند همه ظرفیتهای موجود را علیه انقلاب به کار گیرد. در حوادث خرمشهر نیز رد پای مجاهدین دیده می‌شود.
پاسدار جلالی گفت‌:‌ شما مشاهده می‌کنید رفت و آمد مشاوران ترامپ به آلبانی محل حضور مجاهدین زیاد است و  آمریکاییها در اجلاسهای مجاهدین در پاریس و دیگر جاها شرکت می‌کنند.


نگرانی از تحریم سایبری

پاسدار جلالی افزود:  آمریکایی‌ها در تحلیل‌های اخیر خود گفته‌اند چرا ما از ظرفیت‌های تهاجمی ساختاری علیه ایران استفاده نکنیم. امکان استفاده دشمنان برای حمله سایبری علیه زیرساخت‌های آنها وجود دارد. با توجه به آشکار بودن تهدیدات دشمن اهمیت پدافند غیرعامل چندین برابر سال‌های گذشته است.
برای جدی بودن مسأله باید به موضوع فیلترینگ تلگرام در روسیه نگاه کرد، وقتی روسیه تلگرام را فیلتر کرد آمریکایی‌ها در مدت کوتاهی زیرساخت‌های ابر آمازون و گوگل را در اختیار تلگرام قرار دادند تا بتواند در قبال حرکت روسیه بایستند. همین تجربه در داخل کشور ما نشان می‌دهد از شبکه تلگرام به‌عنوان بستر هدایت و کنترل افکار عمومی جامعه و کنترل مردم محوری علیه اهداف انقلاب اسلامی استفاده می‌شود، پس باید برای مقابله با تهدیدات آن رویکردی جدی اتخاذ شود.

احتمال دارد امسال تهدیدات و حوادث رخ دهد

پاسدار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل رژیم آخوندی روز ۲۸فروردین۹۷ هم نسبت به تکرار قیام ۹۶ هشدار داده و گفته بود: احتمال دارد امسال نیز یک‌سری حوادث و تهدیدات اتفاق بیافتد، بنابراین باید نگاه‌مان به عنصر تهدید، آسیب و روند مقابله با آن پیش‌دستانه باشد.
وی که در یک گردهمایی سخنرانی می‌کرد افزود:‌ سال ۹۶ را پشت سر گذاشته‌ایم و وقتی در ابتدای سال هستیم باید به ظرفیت‌ها، تهدیدات و آسیب‌های پیش‌رو نگاه کنیم و رویکردی را اتخاذ کنیم. موضوع مقابله با تهدیدات، مراقبت، کنترل آسیب‌ها و بررسی سناریوهای تهدیدات باید مورد بررسی قرار گیرد تا متناسب با تهدیدات رویکرد مناسب اتخاذ کرد.
پاسدار جلالی با اشاره به تهدیدات امنیتی افزود: این تهدید به تبع سایر تهدیدات می‌تواند شکل بگیرد که تهدیدات نظامی و کلان را نیز شامل می‌شود که محور آن مردم‌ است، و ابزارها و مدل‌های مختلفی را در بر دارد.

مطالب مرتبط

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر