کل نماهای صفحه

۹ خرداد ۱۳۹۷

تشكيل يگانهاي مسلح براي حفاظت از ارگانها دولتي در وحشت از خيزشهاي مردمي

تشكيل يگانهاي مسلح براي حفاظت از ارگانها دولتي در وحشت از خيزشهاي مردمي



اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
همزمان با بالا گرفتن خیزشهای مردمی و اعتصابهای سراسری، خامنه‌ای در وحشت از خشم و نفرت مردم از نظام منحوس ولایت فقیه، دستورالعمل ویژه‌یی برای استقرار یگانهای مسلح به منظور حفاظت از ادارات و ارگانهای دولتی، صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران دستورالعمل «تشکیل یگانهای حفاظت در دستگاههای اجرایی» که «به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده بود، برای اجرا به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد».
این دستورالعمل «به‌منظور حفاظت از زیرساخت‌ها، اماکن، تأسیسات، تجهیزات و انجام برخی از مأموریت‌های موضوعی-تخصصی دستگاههای اجرایی- که نیاز به حفاظت مسلحانه دارند- و با هدف توسعه، ارتقا و تحکیم امنیت جامعه از طریق ساماندهی یگانهای مسلح دستگاههای اجرایی از طریق نیروی انتظامی با واگذاری تأمین امنیت و حفاظت از دستگاههای مذکور تدوین شده است» (خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران-۶خرداد۱۳۹۷).
خامنه‌ای و سپاه پاسداران با این‌گونه اقدامهای سرکوبگرانه مذبوحانه تلاش می‌کنند از رژیمشان در مقابل خشم مردمی که از ظلم و ستم و چپاول این نظام سراپا فساد و سرکوب به ستوه آمده‌اند، حفاظت کنند. در جریان قیام سراسری مردم در دیماه گذشته بسیاری از مراکز حکومتی، ارگانهای سرکوب و جنایت، مراکز جهل و فساد موسوم به حوزه‌های علمیه و دفاتر نمایندگان خامنه‌ای و «ائمه جمعه» در بسیاری از شهرهای کشور به دست مردم و تظاهر کنندگان افتاد.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ خرداد ۱۳۹۷(۲۹مه ۲۰۱۸)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر