کاربران شبکه‌های اجتماعی در عراق روز گذشته و امروز پنج‌شنبه دهم مه، ویدیویی را رد و بدل کردند جعبه‌های کارتنی مملو از دلار و تصاویری هادی العامری یکی از نامزدهای انتخابات عراق را پخش کرده و نوشتند این جعبه‌ها از ایران برای این نامزد انتخابات ارسال شده است.
العامری فرمانده سازمان بدر و رهبر ائتلاف الفتح در انتخابات پارلمانی عراق است که در نزدیکی به مواضع ایران میان عراقی‌های معروف است. انتخابات پارلمانی این کشور، روز شنبه دوازدهم مه، آغاز می‌شود.
در این ویدیو، فردی که خود را کارمند گذرگاه مرزی المنذریه میان عراق و ایران معرفی کرد، درباره این جعبه‌ها توضیح می‌دهد و می‌گوید که این جعبه‌ها در مرز کشف شده و از حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق خواست با اعزام طرف‌های امنیتی، درباره حقیقت ماجرا تحقیق کند.
و گفت که مسئولان گذرگاه المنذریه، طی ساعات گذشته، تماس‌های فراوانی از وزرات کشور، شبه‌نظامیان اهل حق و سپاه بدر، جهت آزاد کردن محموله کشف شده، داشته‌‌اند.
از سوی دیگر، هیأت گذرگاه‌های مرزی عراق، شامگاه چهارشنبه نهم مه، کشف هر گونه اموال یا تصاویر متعلق به هادی العامری یکی از نامزدهای انتخاباتی پارلمان این کشور را نفی کرده‌اند. این هیأت در این زمینه، بیانیه‌ای منتشر کرد و این خبر را تکذیب کرد.