کل نماهای صفحه

۲۵ شهریور ۱۳۹۷

لگد های پی درپی به قبر خمینی ادامه دارد: ملاقاتهای مخفی ظریف با جان کری نماینده مخفی شیطان بزرگ


لگد های پی درپی به قبر خمینی ادامه دارد: ملاقاتهای مخفی ظریف با جان کری نماینده مخفی شیطان بزرگ

بیشتر بخوانید
جان کری پیش از این فاش کرده بود که یک «دیپلماسی حساس» را بدون مجوز دولت فعلی آمریکا پیش می‌برد. او در پشت پرده می‌کوشد توافق هسته‌ای موسوم به برجام با ایران را نجات دهد و استمرار دریافت میلیاردها دلار از سوی ایران را تضمین و تسهیل کند. دولت دونالد ترامپ با خروج از برجام در ماه می 2018 روند سرازیر شدن این اموال به ایران را متوقف کرد و تحریم‌ها علیه این کشور را از سر گرفت؛ موضوعی که اقتصاد ایران را بحران‌زده کرد و سبب سقوط تاریخی ارزش پول ملی ایران شد.
جان کری در گفتگو با فاکس‌نیوز اعتراف کرد در نروژ، آلمان و در چند نشست بین‌المللی دیگر با محمد جواد ظریف دیدار کرده و کوشیده به ظریف کمک کند توافق هسته‌ای با کشورهای اروپایی را حفظ کند.

در ماه می 2017 پایگاه تحلیلی خبری «الف» به نقل از جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فاش کرد، وزیر امور خارجه ایران نامه‌ای به وزیر امور خارجه آمریکا نوشته و چهار درخواست مطرح کرده است.
به گفته کریمی قدوسی، مهم‌ترین درخواست ظریف از تیلرسون، روی کار آمدن مجدد جان کری بوده است. قدوسی گفته: « مهمترین درخواست ظریف از وزیر امور خارجه آمریکا این است که وزارت خارجه آمریکا یک نماینده ویژه ای را برای بحث برجام مشخص کند که در این نامه اشاره شده جان کری را به عنوان برای این امر انتخاب کند. چراکه وی ارتباط خوبی وشفافی با تیم مذاکره کننده دارد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر