کل نماهای صفحه

۳۰ شهریور ۱۳۹۷

میلیاردها دلاری که به ایران سرازیر شد، صرف تأمین مالی تروریستها شد     - کلیفورد می:‌

میلیاردها دلاری که به ایران سرازیر شد، صرف تأمین مالی تروریستها شد     - کلیفورد می:‌


تصویری از شکست اصلاحات تجاری رژیم های جنایتکار
تصویری از شکست اصلاحات تجاری رژیم های جنایتکار
کلیفورد می، Clifford May رئیس بنیاد دفاع از دموکراسیها طی مقاله‌یی در واشنگتن تایمز نوشت:‌ «میلیاردها دلاری که تحت پوشش برجام تا امروز به ایران سرازیر شده است، صرف جاه‌طلبیهای تهران در خاورمیانه شامل تروریسم و اداره شبه‌نظامیان در عراق، سوریه، یمن و لبنان شده است».
وی در ادامه نوشت: در ژوییه، نقشه رژیم برای سلاخی اعضای یک گروه اپوزیسیون در پاریس (مجاهدین خلق) خنثی شد.
این ماه، رژیم ایران با شلیک موشک به عراق به مراکز حزب دموکرات کردستان حمله کرد و تعدادی کشته شدند.

کلیفورد می در رابطه با تلاش اتحادیه اروپا برای همکاری با رژیم ایران  برای نجات برجام نوشت: اتحادیه اروپا با بی‌اعتنایی به تمام اینها، به هر کار ممکن برای تضعیف تحریمهای دولت ترامپ دست می‌زند و اخیراً وعده کمکی ۵۰میلیون یورویی را به رژیم ایران داد.
تا این جای کار باید روشن شده باشد که رژیمهای جنایتکار در جهان به تقاضاهای دیپلماتیک پاسخ نمی‌دهند.

کلیفورد می‌ در رابطه با کشورهای حامی تروریسم در مقاله‌اش می‌نویسد: آیا باید از اوباش، دزدان و قاتلان استقبال کرده و با آنها تجارت کنید.

سوءقصد تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

روزنامه واشنگتن‌تایمز ۲۶مرداد ۹۷طی مقاله‌یی به قلم کلیفورد می‌ رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، درباره سوءقصد تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، نوشت: متهم اصلی این تلاش برای حمله تروریستی اسدالله اسدی یک دیپلمات (رژیم) ایران مستقر در وین که در آلمان دستگیر شد؛ افراد بلژیکی ایرانی‌الاصل را به خدمت گرفت و در لوکزامبورگ مواد انفجاری را به آنها داد....
همان‌طور که گزارش ماه ژوئیه مرکز ملی ضدتروریسم آمریکا به‌روشنی نشان می‌دهد، مأموران جمهوری اسلامی چند دهه است که در اروپا دست به‌قتل و اعمال تروریستی می‌زنند.
این مقاله ضمن تأکید بر استمرار تلاشهای حکومت آخوندی چه در راستای دستیابی به سلاح اتمی و چه در ادامه برنامه موشکی و دخالتهایش در منطقه، بر ضرورت برخورد قاطع کشورهای اروپایی و پایان دادن به مماشات با این دیکتاتوری تروریستی تأکید می‌کند.

اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی رژیم ایران مسئول شبکه تروریستی در اروپا

... منابع اپوزیسیون روز چهارشنبه فاش کردند، اسدالله اسدی دیپلمات (رژیم) ایران که در ماه ژوئن در آلمان به‌خاطر سازمان‌دهی یک توطئه بمب‌گذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون در پاریس دستگیر شد، مسئول شبکه گسترده (رژیم) تهران در اروپا بوده است.

اسدی هم‌چنان در آلمان تحت بازداشت است اپوزیسیون ایران گفت که تصمیم حمله به (گردهمایی) پاریس در شورای عالی امنیت (رژیم) در ماه ژانویه امسال اتخاذ شده و رضا امیری مقدم رئیس (سازمان) اطلاعات و جنبش‌های خارجی در وزارت اطلاعات در ماه مارس، هدایت این توطئه را به اسدی واگذار کرده است.
نیم کیلو مواد منفجره دست‌ساز TATP و یک چاشنی در خودروی یک زوج... (در بلژیک) پیدا شد. یک تسهیل‌کننده دیگر این توطئه در فرانسه دستگیر و برای محاکمه (به بلژیک) مسترد شد....(جزئیات بیشتر).

جلوگیری از انتشار اسناد همکاری بن‌لادن و رژیم ایران توسط باراک اوباما

کلیفورد می، بنیانگذار و رئیس بنیاد "دفاع از دموکراسی‌ها"، از مخالفت باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا با انتشار اسناد همکاری بن‌لادن و رژیم ایران خبر داد.

وی آبان ۹۶ در مقاله‌یی در "واشنگتن تایمز" گفت کارشناسان ارشد در بنیاد "دفاع از دموکراسی‌ها" و سایر مراکز و مؤسسات طی سال‌های گذشته، شدیداً مخالف تصمیم دولت اوباما به منع انتشار اسناد بن‌لادن بودند و درخواست می‌کردند تا تمامی این اسناد در دسترس پژوهشگران، روزنامه‌نگاران، سیاستگذاران و افکار عمومی قرار گیرد. بر اساس این اسناد رژیم ایران در "ارائه کلیه کمک‌ها و تسهیلات از جمله ارایه ویزا، پول، سلاح، تا آموزش اعضای القاعده در اردوگاههای حزب‌الله لبنان"، همکاری کرده است.
بر اساس این اسناد، رژیم ایران یک پناهگاه امن برای شبه‌نظامیان القاعده بوده و در مقابل از این گروه خواسته تا به منافع ایالات متحده در سعودی و خلیج‌فارس حمله کند.

در یک سند جداگانه، بن‌لادن توضیح می‌دهد که از سال ۲۰۰۷ ایران "مقر اصلی مرور بودجه، اعضا و ارتباطات القاعدهٔ " شده است.
کلیفورد می‌‌ تأکید می‌کند که "القاعده و رژیم ایران نه دشمن هم، بلکه رقبای یکدیگر هستند ".

مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر