کل نماهای صفحه

۶ دی ۱۳۹۶

”مسئولان آمار معتادان را میلیونی خط می‌زدند“ !- آمارهای دروغ و مسخره‌یی  آخوند حسن روحانی

”مسئولان آمار معتادان را میلیونی خط می‌زدند“ !- آمارهای دروغ و مسخره‌یی  آخوند حسن روحانی


اعتياد در ايران

اعتياد در ايران


بی‌اعتبار بودن آمار و ارقامی که رژیم و مقامهای آن در زمینه‌های مختلف اعلام می‌کنند، بی‌اعتبار و برای همه مردم لو رفته است.

آمارهای دروغ و مسخره‌یی که آخوند
حسن روحانی در مورد کاهش تورم، رواج تولید و اشتغال می‌دهد تا سایر آمارهای دروغ که توسط مقامات دولتش اعلام می‌شود.

یکی از این آمارهای غیرواقعی، غیرواقعی بودن آمار رسمی در مورد معتادان است که مقامهایی از رژیم نیز از یک طرف به ساختگی بودن این آمارها، و از طرف دیگر به بی‌نتیجه بودن این همه اعدام و بگیر و ببند که در رابطه با
مواد مخدر صورت گرفته، اعتراف می‌کند.

اخبار مرتبط

  • چرا ۸میلیون نفر رها شده‌اند؟!
  • اعتراض‌های مردمی و بحرانهای گریبانگیر رژیم در آذرماه
  • ”طراحی و برنامه‌ریزی منسجم“ برای قیامی دیگر
    رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روحانی که رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز می‌باشد، پیش از این آمار معتادان را یک میلیون و 325هزار نفر اعلام کرد. اما واقعیت این آمارها را در شرایطی که دوباره بگیر و ببندها به بهانه مواد مخدر بالا گرفته را در یک گفتگوی تلویزیونی تاحدودی مشخص می‌شود که البته باز هم آمارهایی که ارایه می‌شود بسیار با واقعیت فاصله دارد و کوچک نمایی شده است.

    در یک گفتگوی تلویزیونی در 3دی 96 مؤیدی خرم‌آبادی قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه آمار معتادان به مواد مخدر می‌گوید: ”ما در سال 1390 یک کیوشناسی داشتیم برای همه کشور، مراکز استانها و شهرستانهای همه استانها، شش ممیز نه دهم درصد معتاد مصرف کننده مواد مخدر در کشور ما در سال 1390 شناخته شده، که بدلایلی این آمار گفته نشده و یک آمار یک میلیون و 250هزار نفر داده شد که آن آمار صحت ندارد.
    آمار واقعی این آماری که الآن اگه دوستان ارائه بدهند در سال 1390 آمار ما این عدد بوده الآن در سال... 1394 این رسیده به پنج ممیز سی و نه دهم درصد... 15سال تا 64سال یعنی کمتر از 15سال حساب نمی‌شود و این یک استاندارد جهانی است. یعنی در دنیا مصرف‌کنندگان مواد مخدر را از 15سال تا 64سال محاسبه می‌کنند... یعنی سه میلیون و 300و خرده‌ای کاهش پیدا کرده به دو میلیون و 800 و خرده‌ای نفر “ !

    ملاحظه می‌شود در دولت روحانی آمار و ارقام چگونه به‌سادگی بازیچه مصالح و مطامع سیاسی قرار می‌گیرد.

    این فرد می‌خواهد بقبولاند که حرف و آمار خودش درست است، اما در همین گفتگو مهره دیگر رژیم ادعای این پاسدار را که گویا تعداد معتادان در سالهای اخیر کاهش پیدا کرده را قبول نمی‌کند.

    در این گفتگو در زمینه آمار معتادان و کوچک نمایی آن، آخوند خدری عضو کمیته قضایی کمیسیون اصل90 مجلس ارتجاع می‌گوید: ”من به‌عنوان کسی که سالها در مسند قضا و در دادگاه انقلاب با بحث مواد مخدر در دادگاه انقلاب بوشهر از نزدیک آشنایی دارم، قطعاً ارتباطاتی که من با دوستان متهم مواد مخدر چه در زندان چه در بندهای زندانیان مواد مخدر دارم... با عرض پوزش این آمار و ارقامی که جناب سردار فرمودند من مسیر مبارزه با مواد مخدر در کشور را قبول ندارم یک مسیر بسیار ناموفقی بوده است. الآن از کجا می‌دانید این آمار آمار واقعیه؟ من مرکز پژوهشهای مجلس که یک جایگاه قانونی است سؤال کردم می‌گوید ما نسبت به آمار اعتیاد یک آمار واقعی نداریم“.

    این است واقعیت آمار و ارقام در نظام آخوندی با این حال علی ربیعی وزیر کار دولت آخوند روحانی نیز اعتراف می‌کند که مسئولان رژیم و دولت آخوند روحانی آمار معتادان را بسیار کمتر از آمار واقعی اعلام می‌کنند، به حدی که: ”مسئولان آمار معتادان را میلیونی خط می‌زدند و دیگر نمی‌توانند آمار اعتیاد را بپیچانند“ (سایت حکومتی باشگاه خبرنگاران جوان 22شهریور 96)

مهمترين خبرها


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر