کل نماهای صفحه

۵ دی ۱۳۹۶

هر کسی در هر مقام و منصبی که باشد، اگر ملت او را نخواهد، او غاصب است + فیلم - حمله احمدی‌نژاد به آخوند صادق لاریجانی

هر کسی در هر مقام و منصبی که باشد، اگر ملت او را نخواهد، او غاصب است  - حمله احمدی‌نژاد به آخوند صادق لاریجانی

احمدی نژاد
در پی پیشنهاد حکمیت از سوی آخوند امامی کاشانی در مورد دعوای آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه رژیم و احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور قبلی نظام، و اظهارات آخوند اژه‌یی معاون و سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر رد هرگونه حکمیت، احمدی‌نژاد باند رقیب را غاصب و اقدامات علیه او و اعضای دولت سابقش را خیمه شب بازی نامید.
 
 
گزارشی در این زمینه: روز جمعه آخوند امامی کاشانی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، پیشنهاد کرد که دعوای احمدی‌نژاد و قضاییه رژیم با حکمیت حل و فصل شود.
آخوند امامی کاشانی:
اگر آدم کسی حرف داره، با دولت حرف داره، با مجلس حرف داره، با قوه قضاییه حرف داره، خوب این حرف رو در جلسات خصوصی بزنه، این حرف رو اگر جلسه خصوصی رو کافی نمیدانه چند نفر وارد، آشنا، دانشمند، باسواد، حکم بگذاره جلسه دعوت کنه 10نفر، 20نفر رو بگه من حرفم اینه، شما حرفت اینه، نه این‌که آدم همینجور حرف بزنه، همینجور حرف زدن و بعد هم چه بسا حرفها خلاف واقع مطرح بشه و چه بسا رسانه‌ها یک حرف خلاف واقع رو ده تا دروغ رویش بگذارند، جامعه رو متزلزل کنند، دست‌اندرکاران رو دلسرد کنند، مشکلات برای مردم ایجاد کنند، ملت رو تکان بدهند، انتقاد دارند در جلسات خصوصی به اصل جامعه نکشانند کار رو، این به جامعه کشاندن حرف رو زیاد می‌کنه، حرفها رو بیرون میبره، دشمن رو خوشحال می‌کنه...

به دنبال این پیشنهاد، آخوند محسنی اژه‌ای معاون دستگاه قضاییه رژیم آن را با قاطعیت رد کرد و گفت:
اونها مسائلی رو مطرح کردند که عناوین مجرمانه داره و حتماً در نوع خودش رسیدگی میشه و بسیاری از این فضاسازیها برای جلوگیری از اتفاقاً رسیدگی به پرونده‌های قضایی است. حکمیت یعنی چی؟ و مسلماً کسانی که مرتکب جرم شدند و می‌شوند طبق قانون باید با اونها برخورد کرد و فضاسازیها و تهمت‌زدنها و دروغپراکنی رو حتماً شما بدونید که جلو کار ما رو نمیگیره. کما این‌که شما دیدید و خواهید دید کسانی که بالاخره پرونده براشون تشکیل شدند به دور از این جنجالها رسیدگی شده و رسیدگی خواهد شد و دادگاه به هر نتیجه که برسه، همان اقدام را اجرا خواهیم کرد.

از سوی دیگر روز دوشنبه بقایی، جوانفکر و خراسانی با ارسال نامه‌یی به آخوند امامی کاشانی از پیشنهاد او استقبال کرده و نوشتند و آمادگی کامل خود را برای اعلام شکایت از رفتار مقامات قضایی در محضر حکمیت و ارائه توضیحات درباره اتهامات و هم‌چنین تخلفات و جرایم ارتکابی متعدد (از سوی دستگاه قضایی) اعلام کردند.
همزمان احمدی‌نژاد بخش دوم نوار سخنرانی خود را در سایت دولت بهار منتشر کرد و از جمله گفت: هر کسی در هر مقام و منصبی باشد اگر ملت او را نخواهد، غاصب است.
احمدی‌نژاد:
هر کسی در هر مقام و منصبی که باشد، اگر ملت او را نخواهد، او غاصب است، روشن است که غاصب است. هر اقدامی انجام دهد، تخلف است. هر تصرفی در بیت المال انجام دهد، بعداً باید پاسخگو باشد.
اینها را برخی شوخی گرفته‌اند، برخی خیال می‌کنند از آسمان دری باز شده و یک عده ریختند پایین. هیچکس دیگر چیزی نمی‌فهمد، فقط اینها می‌فهمند! اصلاً حق با این هاست!...
امروز هم دولت، هم مجلس، بعضی‌های دیگر هم وارد شدند که آدم تعجب می‌کند! کسانی که باید حرف مردم را بزنند، نماینده مجلسی که باید حرف مردم را بزند، پایش را کرده در یک کفش که این 45هزار تومان را از جیب ملت دربیاورد و باز بدهد دست دولت!
چقدر ما مراجعه کننده داریم. آقا یک نفر کل درآمدش یک میلیون تومان است. 4نفر هستند 180هزار توان از این جا می‌گیرد. این 180هزار تومان در این یک میلیون خیلی زیاد است. 18درصد رشد است فرق می‌کند با کسی که مثلاً ماهی 5میلیون یا 10میلیون می‌گیرد...

آخوند محسنی اژه‌ای در مصاحبه روز یکشنبه خود احمدی‌نژاد را به‌طور تلویحی به روانی بودن متهم کرد و گفت: دو نظر راجع به احمدی‌نژاد وجود دارد، برخی می‌گویند رئیس‌جمهور سابق و نزدیکانش اول باید به پزشکی قانونی بروند تا معلوم شود که این اقدامات از یک آدم عاقل سرچشمه می‌گیرد یا خیر:

ساعتی بعد، جوانفکر، مدیرعامل خبرگزاری رسمی رژیم در دوران احمدی‌نژاد با گذاشتن کلیپ سوت زدن آخوند محسنی اژه‌ای، او را یک بیمار روانی دانست که باید مستقیماً او را به بیمارستان روانی منتقل کرد. او نوشت: اگر فردی با بیش از 60سال سن و در کسوت روحانیت با ریش سفید و تجربه تصدی مسئولیتهای مهم در کشور با رفتاری سبک اقدام به زدن سوت بلبلی کند آیا باید او را به پزشکی قانونی معرفی کرد یا آن که مستقیماً در بیمارستان مخصوص بستری نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر