کل نماهای صفحه

۱۰ خرداد ۱۳۹۶

بازداشت یکی از مرتبطان با مشاور روحانی به اتهام جاسوسی

بازداشت یکی از مرتبطان با مشاور روحانی به اتهام جاسوسی
حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی رئیس جمهوری ایران
 
دبی-العربیه.نت فارسی
غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول و سخنگوی دستگاه قضایی ایران، از دستگیری فردی مرتبط با حسم الدین آشنا مشاور حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به اتهام جاسوسی خبر داد.
به گزارش سایت «میزان» ارگان قوه قضائیه ایران، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شنیده شده یکی از مسئولین دفتر حسام الدین آشنا به اتهام جاسوسی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده است؛ آیا این مساله را تایید می‌کنید و اینکه آیا متهم در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است یا خیر گفت: «هرکسی به عنوان متهم دستگیر می‌شود طبعاً با حکم قاضی این امر صورت می‌گیرد و وزارت اطلاعات و یا سازمان اطلاعات سپاه مستقلاً کسی را دستگیر نمی کنند؛ بنابراین کسی که دستگیر می‌شود با حکم دادستان قاضی ذیربط است».
معاون اول قوه‌ قضائیه ادامه داد: «می‌دانم که فردی در ارتباط با محل کار آن آقا دستگیر شده، ممکن است فردی در دستگاهی دستگیر شود؛ اما ارتباطی با فرد زیردست یا بالادست نداشته باشد، بله فردی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده و در حال تحقیقات ابتدایی هستند، بنابراین از بیان جزئیات معذورم».
هویت شخص دستگیر شده اعلام نشده است. اما حسام الدین آشنا که اکنون مشاور حسن روحانی است، زمانی معاون روحانیون وزارت اطلاعات ایران بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر