کل نماهای صفحه

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

ترورهای انجام شده بر پایه صدور انقلاب توسط سپاه واطلاعات وبا پوش دیپلماتیک توسط دیپلمات تروریستها وبا پشتیبانی سفارت خانه ها ایران


ترورهای انجام شده  بر پایه صدور انقلاب توسط سپاه واطلاعات وبا پوش دیپلماتیک توسط دیپلمات تروریستها وبا پشتیبانی سفارت خانه ها ایران
سپاه‌ قدس برای تامین امنیت داخلی ایران، با صرف هزینه‌‌های مادی و سیاسی زیادی، ترور مخالفان را در دستور کار خود قرار داده‌ است.
جمهوری اسلامی با توسل بە رعب، وحشت و ترور، مخالفانش را سرکوب و از میدان بە در می‌کند. سپاه‌ قدس سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های ایران در کشورهای مختلف را به‌ مثابه‌ پوششی برای انجام اقدامات تروریستی بە کار می‌گیرد.
هر سفارتخانه‌ و کنسولگری ایران بخش ویژەای برای طرح ریزی و نظارت و انجام عملیات‌های تروریستی اختصاص داده‌ است. حکم ترور در آخرین مرحله‌ بعد از بازبینی "کمیتە ویژە" توسط بالاترین مرجع شیعه‌ که‌ ولایت فقیه‌ است، صادر می‌شود.
ژنرال شفیق

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1_%D8%B4%D9%81%DB%8C%D9%82
اولین کسی بود که‌ در روز شانزدهم آذر سال 58 هنگام بازگشت از خانه‌ مادرش اشرف پهلوی در پاریس، که‌ به عنوان "مفسد فی الارض" حکمش در دادگاه‌ غیابی توسط آخوند صادق خلخالی نماینده‌ آیت الله‌ خمینی صادر شده‌ بود،

توسط تروریست‌ها کشته‌ شد. کشته‌ شدن ژنرال شفیق و به‌ نتیجه‌ نرسیدن تحقیقات وسکوت مجامع بین المللی در مقابل اولین ترور رژیم ایران در خارج از کشور، ترور سیستماتیک مخالفان را از طریق به کارگیری امکانات سفارتخانه‌ها و مصونیت دیپلماتیک دیپلمات‌ها باز گذاشته است.
علی اکبر طباطبایی

سرنوشت قاتل علی اکبر طبا طبائی


داود صلاح الدین پس از قتل از طریق سوئیس به ایران گریخت و تحت حمایت جمهوری اسلامی قرار گرفت. وی اکنون در یک آپارتمان در حومه تهران با همسر ایرانی خود زندگی می‌کند.[۳]
داود صلاح الدین در سال ۸۰ در فیلم سفر قندهار به کارگردانی محسن مخملباف در نقش پزشکی انسان دوست بازی کرد.[۴]

داوود صلاح الدین کیست؟

در سال ۲۰۰۶ یک کارگردان فرانسوی مستندی از داود صلاح الدین با عنوان "آمریکایی فراری" ساخت. صلاح الدین در این مستند اقرار می‌کند که علی اکبر طباطبایی را با حکم روح‌الله خمینی کشته‌است.



قتل علی اکبر طباطبایی در واشنگتن که یک ترور سیاسی اعلام شده بود


، سخنگوی سفارت ایران در آمریکا در زمان پهلوی، در 31 تیرماه 1359 توسط تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابل منزلش کشته‌ شد.
ژنرال غلامعلی اویسی


ژنرال غلامعلی اویسی همراه‌ برادرش در 18/11/1362 در پاریس توسط تروریستان رژیم ایران کشته‌ شد.
اویسی در ۱۸ بهمن ۱۳۶۲ در پاریس به همراه برادرش غلامحسین اویسی با شلیک گلوله به سر ترور شد. گروه لبنانی جهاد اسلامی، به رهبری عماد مغنیه مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت.
بیژن فاضلی
در 28/5/1365 در لندن در بمب‌گذاری مغازه‌اش توسط تروریستان رژیم ایران کشته‌ شد.
 بیژن فاضلی در اثر بمب گذاری توسط عوامل جمهوری اسلامی در ۲۸ مرداد ۱۳۶۵ در فروشگاه خود واقع در لندن کشته شد. این بمب برای از بین بردن رضا فاضلی بازیگر منتقد جمهوری اسلامی کار گذاشته بود که در نهایت به کشته شدن فرزند وی بیژن منجر شد.
دکتر عبدالرحمان قاسملو


عبدالله‌ قادری آذر
و دکتر فاضل رسول

هنگام مذاکره‌ با دیپلمات- تروریست‌های جمهوری اسلامی در سال 1368 در وین پایتخت اتریش ترور شدند .

و در همان سال صدیق کمانگر در شهر رانیه‌ عراق ترور شد.
آقای صدیق کمانگر ساعت ۲ بامداد روز ۱۳ شهریور ۱۳۶۸ در دره موسوم به "بردانگاه" در اطراف شهر "رانیه" واقع در کردستان عراق ترور شده است. بنابر گزارشات عامل ترور وی یکی از عناصر نفوذی رژیم جمهوری اسلامی بوده است. 


سال 1369 کاظم رجوی در سوئیس


https://www.youtube.com/watch?v=UalqcDDP_2M

محمد مهدی آخوندزاده بسطی دیپلمات تروریست وقاتل دکتر کاظم رجوی کیست؟

کاظم رجوی شهیدی که ایران مدیون او است

و خانم عفت قاضی

دختررئیس جمهور کردستان قاضی محمد، توسط نامه‌ بمبگذاری شده‌ در شهر وستروس سوئد ترور شدند.
در سال 1370 خورشیدی
عبدالرحمان برومند
مسئول و هماهنگ کننده‌ گروه ‌نهضت مقاومت ملی ایران در پاریس ترور شد‌ و دوباره‌ در همان سال در همان شهر
شاپور بختیار
نیز توسط تروریستهای اعزامی جمهوری اسلامی ایران ترور شد. در سال 1371 خورشیدی
فریدون فرخزاد
در شهر بن آلمان،
دکتر محمد صادق شرفکندی، فتاح عبدلی، همایون اردلان و نوری دهکردی
در سال 1371 در شهر برلین آلمان توسط تروریستهای رژیم ایران کشتە شدند.
در سال 1375
رضا مظلومان
در منزل خود در پاریس ترور شد. دیپلماسی ترور جمهوری اسلامی در دهه‌ 90 میلادی از اوضاع آشفته‌ کردستان عراق استفاده‌ کرده و بیشتر از 352 نفر از مبارزان کردستان ایران را ترور کرد. آخرین اقدام تروریستی جمهوری اسلامی در کردستان عراق، بمب گذاری در جلوی دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان بود که‌ در 1/10/1395 کشتە شدن پنج نفر از پیشمرگان این حزب و دو پلیس محلی را در پی داشت. ماشین ترور جمهوری اسلامی، لیست بلندی از شخصیت‌های سیاسی و مخالفان را در پروندە خود دارد که‌ بدون شک لکه‌ ننگین و سیاهی بر پیشانی این رژیم است.
تروریسم دولتی جمهوری اسلامی ایران لیستی هم از بمب‌گذاری علیه‌ اشخاص و مراکز خارجی در پیشینه‌ خود دارد که‌ برای نمونه‌ می‌توان به‌
انفجار کامیون بمب گذاری شده‌ با 900 کیلو مواد منفجره‌ در مقابل سفارتخانه‌ آمریکا در 29/1/1362 بیروت اشاره‌ کرد

که‌ در آن 63 نفر کشته‌ و بیشتر از 120 نفر زخمی شدند. همچنین بمبگذاری در مرکز یهودیان در آرژانتین در سال1373


که‌ 85 نفر در آن کشته‌ شدند.
انفجار تروریستی منطقه الخبر سعودی در سال
1375
که‌ موجب کشته‌ شدن 19 سرباز آمریکایی و زخمی شدن 400 نفر را در پی داشت.
در سال1390 تلاش نافرجام برای ترور عادل الجبیر

سفیر وقت و وزیر خارجه‌ کنونی سعودی، و

انفجارات سال 91 در بانکوک تایلند و دهلی نو هندوستان برای ترور دیپلماتهای اسرائیلی و دوباره‌ در همان سال دو عضو سپاه‌ پاسداران به‌ جرم انتقال 100 کیلوگرم ماده‌ انفجاری به‌ کنیا

دستگیر و محکوم و روانه‌ زندان شدند.
در سال 2015 نیرویهای امنیتی بحرین کارگاه‌ بمب سازی را کشف نمودند

که‌ پس از تحقیقات مشخص شد که‌ با سپاه‌ قدس ایران در ارتباط بوده‌ اند.
ایران همیشه‌ اتهام دخالت در اقدامات تروریستی و بمب گذاری‌ها را رد نموده‌ و واضح است که‌ برخی از کشور‌ها به‌ خاطر تجارت و مبادلات بازرگانی با رژیم از خونهای ریخته‌ شده‌ مخالفان ایرانی به دست سپاه‌ قدس گذشته‌ و از تحقیق و پی‌گیری در مورد این پرونده‌ها جلوگیری کردەاند اما دادگاه‌ میکونوس آلمان و آرژانتین به‌ رسمی با ارائه‌ مدارک و مستندات کافی، تروریست بودن سران رژیم ایران را ثابت کرده‌ و نگذاشته‌اند که‌ ایران بە آسانی از معرکە نجات پیدا کند، به طوری که‌ حسن روحانی در این رابطه‌ که‌ هنوز سایه‌ قطعنامه‌ دادگاه‌ میکونوس، بر ارتباطات خارجی کشورش سنگینی می‌کند، می‌گوید: «این میکونوس است که‌ از کمک‌های اتمی کشور‌‌های اروپایی به‌ ایران جلوگیری می کند». (امنیت ملی و دیپلماسی هستەای، حسن روحانی)
نکته‌ مهمی که‌ لازم است در این نوشته‌ به‌ آن اشاره‌ کرد و مورد تحقیق بیشتر قرار بگیرد، این است که‌ چرا تا بە این اندازە میدان برای اقدامات تروریستی ایران فراهم شده‌ است که‌ هر وقت اراده‌ کند و هر کجا کە بخواهد می‌تواند مخالفان سیاسی‌اش را ترور، یا آن‌ها را به وسیلە زهر ثالیوم مسموم، یا در یک بمب گذاری اقدام بە حذف فیزیکی آنان بکند؟
حقیقت این است که‌ ترور هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد خصوصا این‌که‌ رژیمی همانند ایران صاحب قدرت اقتصادی نفت و منابع زیرزمینی هنگفت هم باشد،‌ می‌تواند به‌ جای این‌که‌ ثروتهای ملی‌اش را صرف آبادانی و پیشرفت کشورش بکند، آن را تحت عنوان قراردادهای بازرگانی به‌ کشورهایی می بخشد که‌ بیشترین مخالفان حکومتش در آنجا زندگی می کنند، تا با تشکیل گروه‌‌های تروریستی به‌ اهداف تمامیت خواهانە و نا انسانی اش که‌ ترور مخالفان سیاسی است، دست یابد.
تداوم حمایت از این سیاست مخرب، موجب شده‌ است که‌ مردم داخل کشور روز به‌ روز فقیرتر و کم درآمدتر، آمار تورم، بیکاری، اعتیاد، بزهکاری و جرمهای اجتماعی بیشتر‌ و چهره‌ جمهوری اسلامی نیز در خارج از کشور منفورتر گردد.
بی توجهی تعدادی از کشورهای قدرتمند به‌ اقدامات تروریستی ایران، این کشور را جسورتر ویاغی تر کرده‌ است. برای نمونه‌ می‌بینیم که‌ شخصی همانند "سید حسین موسویان" که‌ در زمان وقوع ترور رهبران حزب دمکرات و برگزاری دادگاه‌ میکونوس در آلمان، سفیر جمهوری اسلامی ایران بود و از این جنایت سازمان یافتە خبر داشت،اکنون‌‌ ساله‌ا است کە در آمریکا در امنیت کامل به‌ حیات خود ادامه‌ می‌دهد و حتی در آن‌جا هم مشغول لابی‌گری برای رژیم ولایت فقیە است.
اعتراض وارد‌ به کشورهای اروپایی و آمریکایی این است که‌ این کشورها می‌د‌انند ایران از کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌‌هایش برای عملیات تروریستی علیە مخالفان سیاسی‌اش، استفاده‌ می‌کند ولی تا زمانی که‌ اقدامات تروریستی ایران برای آنان مشکل بزرگی ایجاد نکند، هیچ اقدام کنترل کنندەای علیه‌ رژیم ایران انجام نمی‌دهند. به عنوان نمونە در مورد ترور دکتر قاسملو،‌ دیپلمات-تروریست‌ها بعد از انجام ترور، در ساختمان سفارت ایران در وین مخفی و پس از مدتی به‌ ایران برگردانده‌ شدند کە‌‌ تاکنون هم دولت اتریش اجازە پیگیری و روشنگری در مورد این پروندە را ندادە و حتی بخاطر اصرار در پیگیری پروندە، شاکیان بالاجبار جریمەای نقدی هم بە دولت اتریش پرداخت کردند.
ترور بخشی از سیاست کلان وبنیادین روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران است و مهمترین وسیله‌ این کشور برای توسعه‌ قدرت و اعمال نفوذ در خاورمیانه‌ و کشور‌های اروپایی و آمریکا به شمار می‌آید.
در تاریخ 5/8/1395 سرتیپ پاسدار سالار آبنوش طی سخنانی در همدان به‌ صراحت اعلام کردە است کە "سپاه‌ پاسداران برای حمایت از ولایت فقیه‌ هیچ مرزی را نمی شناسد... همه‌ جهانیان امیدوار باشند که‌ در اروپا و آمریکا هم، سپاه‌ پاسداران تشکیل می شود و انقلاب ما مانند انقلابهای الجزایر و فرانسه‌ نیست... سپاه‌ پاسداران سازمانی بی همتا مثل گروه‌ شرطه‌ الخمیس در زمان امام علی است".
ایران در توسعه‌ سیاست تروریستی‌اش، پیشرفتی وافر داشته‌ است و به‌ عبارت دیگر دیپلمات تروریستهای رژیم ایران، امتیاز همکاری با گروه‌‌های تروریستی همچون القاعده‌ و داعش را نیز در کارنامە خود دارند.
روزنامه‌ واشنگتن پست در سال 2003 گزارشی از ارتباط 10 ساله‌ ایمن الظواهری و وزیر دفاع ایران احمد وحیدی منتشر کرد. برای اولین بار آمریکا در تاریخ 3/5/1390، ایران را به‌ همکاری با سازمان القاعده‌ متهم کرد و همچنین مرکز حقوق بشر سوریه‌ به‌ ارتباط با سپاه‌ قدس و تروریستهای داعش در سوریه‌، که‌ مستندات آن از زبان اسرای ایرانی و اسرای داعشی شرکت کننده‌ در جنگ سوریه‌ که‌ بدست رسانه‌ های خارجی افتاده‌، منتشر شدە است.
در این اواخر وزارت خارجه‌ آمریکا در مورخه‌ 13/3/1395 در گزارش سالیانه‌ خود درباره‌ تروریسم جهانی اعلام کرد: «حکومت ایران هر چند با کشورهای گروه‌ 5+1 درباره‌ برنامه‌ اتمی به‌ توافق رسیده‌ است اما همچنان از اصلی‌ترین کشورهای حامی تروریسم در جهان است».
در پایان مقالەام و در مورد بحث‌ دیپلماسی ترور جمهوری اسلامی ایران اشارە بە این نکتە مهم را لازم و ضروری می‌دانم کە توجه‌ دقیق به‌ مرحله‌ بعد از‌ ترور بسیار مهم است زیرا رژیم ‌ایران با همه‌ توان مادی و سیاسی و به کارگیری افراد و امکانات سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌هایش در همە کشورهای جهان، ترورهایی را که‌ در کشورهای مختلف انجام میدهد، با برنامەریزی دقیق در رسانەها بە زبانهای مختلف، ایجاد آشوب و دودستگی و تفرقە توسط عوامل نفوذی‌اش در برخی سازمانها و وارونە جلوه دادن اصل موضوع، سعی وافر دارد کە اتهام تروریستی را از خود دور کردە و همه‌ تلاشش را بکار می گیرد تا‌ از طریق گروه‌های فشار و احزاب داخلی و خارجی که‌ سالهاست بر روی آنها سرمایه‌گذاریهای کلان سیاسی و مالی کرده است‌، دیپلماسی ترور را بە بهترین وجه در اقصی نقاط دنیا بر علیە مخالفینش ادامە بدهد
.-
تمام مقاله هاى منتشر شده تنها بازتاب دهنده نظر نويسنده آن است** تیتر وعکسها واسناد ار افشای یاران شیطان میباشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر