کل نماهای صفحه

۱۷ خرداد ۱۳۹۶

حمله همزمان افراد مسلح به قبرخمینی و مجلس ارتجاع با بیش از 10 کشته و دست کم 35مجروح + فیلم

حمله همزمان افراد مسلح به قبرخمینی و مجلس ارتجاع با بیش از 10 کشته و دست کم 35مجروح + فیلم

ساعت 1145:
بر اساس گفته‌های محمدعلی انصاری مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار خمینی در این حادثه سه تن از عوامل نیروی انتظامی مجروح و یک نفر نیز کشته شده است.

خروج نمایندگان مجلس رژیم به‌صورت تدریجی و در گروههای 5تا 7نفره و با کنترل نیروهای حفاظتی سپاه در حال انجام است. نیروهای سپاه قصد تخلیه کامل مجلس را دارند.
به گزارش خبرگزاری صداو سیمای رژیم و خبرگزاری حکومتی ایرنا صدای تیراندازی دوباره در اطراف قبر خمینی شنیده می‌شود.

ساعت 1130
 خبرگزاری رویتر اعلام کرد داعش مسئولیت حملات در تهران را به عهده گرفت.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان رژیم: صدای مجدد تیراندازی سنگین شده است و درگیری دوباره به محوطه مجلس کشیده شده است.

تصاویرى از مردم در خیابانهاى اطراف مجلس
ساعت 1120:
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، در جریان دو عملیات امروز در مجلس رژیم و  در قبر خمینی دست کم 35مجروح به بیمارستانهای تهران منتقل شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، « 13 تن از مجروحان به بیمارستان سینا، 11 تن به بیمارستان طرفه، 5 تن به بیمارستان امام حسین و 6 تن به بیمارستان هفتم تیر منتقل شده‌اند»

ساعت 1100:
تصویرى از لحظات تیراندازى در برابر مجلس رژیم:

ساعت 1040:
 به گزارش خبرگزارى هاى رژیم صداى انفجارى در مجلس شنیده شد. این انفجار در یکی از طبقات ساختمان دفتر نمایندگان مجلس بوده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیماى رژیم: در حملات بر سر قبر خمینى تاکنون 4 نفر مجروح و یک نفر هم كشته شده است.
خیابانهای اطراف مجلس هم‌چنان مملو از نیروهای نظامی رژیم است
 
ساعت 0955:
 خبرگزاری حکومتی ایلنا گزارش کرد: «در صورتی که جلسه علنی امروز پایان یابد اما مهاجمان دستگیر نشده باشند، قرار است نمایندگان به زیر زمین مجلس که پناهنگاه است منتقل شوند اما خبرنگاران در همان داخل صحن می‌مانند.
یکی از نمایندگان مجلس گفته که تعداد زخمی‌ها بیشتر از آن چه گفته شده می‌باشد.
هم‌اکنون تروریستها در حال تیراندازی از داخل مجلس به بیرون و محوطه بیرونی مجلس هستند و فشنگ‌های آنها تمام نشده است.»

تصویر یکی از مهاجمین به مجلس رژیم


ساعت 0945:
به گزارش خبرگزارای حکومتی ایلنا حمله کننده گان اقدام به‌کار گذاشتن بمبی در قبر خمینی دجال کرده بودند. این خبرگزاری گزارش کرد که یکی از مهاجمان به قبر خمینی هم‌چنان در حال تیراندازی است.
به گزارش خبرگزاراى حكومتى ایلنا حمله كننده گان اقدام به كار گذاشتن بمبى در قبر خمینى دجال كرده بودند.این خبرگزارى گزارش كرد كه یكى از مهاجمان به قبر خمینى همچنان در حال تیراندازى است

به گزارش خبرگزارى نیروى تروریستى قدس: «عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران از تشکیل جلسه اضطراری شورای تامین استان تهران خبر داد. وی ادامه داد: فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم، باید جلسه شورای تامین تشکیل شود.»

 صحنه ای از انفجار بر سر قبر خمینی
ساعت 0930:
بنا‌به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا: «بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا فرد یا افراد مسلح به سمت جایگاه خبرنگاران در بیرون از سمت مجلس نیز تیراندازی کرده‌اند که این امر باعث هدایت خبرنگاران به سمت داخل صحن شده در حال حاضر درهای صحن مجلس به روی خبرنگاران بسته شده و آنها نمی‌توانند از صحن خارج شوند.
سیدحسین نقوی حسینی درگفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در جریان حادثه تیراندازی صبح امروز مجلس یک نفر از چهار فرد مسلح دستگیر شدند. وی گفت که صبح امروز چهار فرد مسلح وارد مجلس شدند که در حال حاضر سه نفر در طبقات و دفاتر نمایندگان هستند و یکی از این افراد دستگیر شده است.»


خبرگزاری ایلنا گزارش کرد: «طبق اطلاعات کسب شده دو نفر از مجروحان که از نیروهای حفاظتی سپاه پاسداران بوده است، یکی از ناحیه دست و دیگری از ناحیه پا مجروح شده‌اند. پیگیریهای خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که این مهاجمان سه نفر بوده و با دو کلاشینکف و یک کلت از همان درب ورودی مجلس اقدام به تیراندازی کرده و خود را به داخل مجلس رسانده‌اند. ق اطلاعات رسیده، یکی از مهاجمان مسلح از مجلس خارج شده و مردم روی زمین دراز کشیده‌اند. یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دقایقی پیش به سکوی محل استقرار خبرنگاران نزدیک و اعلام کرد که حمله کنندگان چهار نفر بوده و این اقدام تروریستی بوده است.»
 
 ساعت 0850:
حمله افراد مسلح به حرم خمینى با یك كشته و پنج مجروح
به گزارش خبرگزارى حكومتى ایلنا: «گزارش‌ها حاکی از آن است که افرادی مسلح لحظاتی پیش با ورود به حرم امام خمینی(ره) و تیراندازی چند تن را مجروح کرده است.»
این خبرگزاری نوشت: «شنیده‌ها حاکی از آن است که یک نفر کشته و ۵ نفر مجروح شده است.یکی از حمله‌کنندگان به حرم امام خود را به صورت انتحاری منفجر کرده است».
 
در جریان تیراندازی در مجلس ارتجاع مامورحفاظت مجلس کشته شد
 به گزارش سایت حکومتی رکنا 17اردیبهشت 96 یکی از مأموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود، کشته شده است.
 
 
بسته شدن خیابان منتهى به مجلس ارتجاع

ساعت 0830:
خبرگزاری حکومتی ایسنا 17 خرداد 96 خبر داد افراد مسلح در حالی که تیراندازی می‌کردند، به‌زور وارد مجلس شدند.

افراد مسلح که به گفته یکی از نمایندگان 4نفر هستند با هدف قرار دادن تعدادی از نیروهای حفاظت مجلس به تیراندازی خود ادامه می‌دادند که ظاهراً سه نفر زخمی شدند.

این افراد در حال حاضر در دفاتر نمایندگان هستند و محاصره شده‌اند اما اوضاع تحت کنترل است در حال حاضر از خروج نمایندگان از صحن مجلس و خروج خبرنگاران جلوگیری می‌شود. درهای ورودی و خروجی مجلس بسته شده است.
 
 
خبرگزاری حکومتی ایلنا صبح امروز چهارشنبه 17خرداد گزارش داد بر اثر تیراندازی در راهروهای مجلس دو نفر از محافظان زخمی شدند

این منبع افزود:‌یکی از مراجعان به مجلس وارد راهروهای مجلس شده و پس از درگیری با نیروهای حفاظتی، تیراندازی کرده و تاکنون دو نفر از نیروهای حفاظتی زخمی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر