درپی کشف و خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اکنون صدای این خواست مبرم و ضروری مبنی بر اخراج عوامل و مزدوران اطلاعات آخوندی و برچیدن این بساط ننگین، از سوی ایرانیان، نیروهای آزادیخواه و دمکرات و همچنین قربانیان و بازماندگان تروریسم کور ولی فقیه هر روز رساتر می شود.
دستگیری «اسدالله اسدی»، دیپلمات تروریست رژیم آخوندی در آلمان که بنابر دادهای اطلاعاتی، رهبر عملیات و طراح ترور در پاریس می باشد و همچنین دستگیری چند تن از عوامل متعلق به شبکه های تروریستی رژیم در بلژیک و فرانسه به یقین نوک کوه یخی بنام وجود شبکه گسترده ترور در کشورهای اروپایی می باشند.
براین منطق ما شاهد هستیم که اکنون سفارتخانه ها و کنسولگری های رژیم آخوندی اکنون به مامن تروریست ها و لانه های ترور علیه ایرانیان و بویژه اعضاء و فعالین مقاومت ایران تبدیل شده اند.

در تازه ترین نمونه نیز دولت هلند از اخراج دو دیپلمات سفارت رژیم در لاهه خبر داده است. بنابر یک گزارش بین المللی «سرویس اطلاعات و امنیت هلند بدون ذکر جزئیات از اخراج دو نفر از کارکنان سفارت ایران در این کشور سخن گفته است». (سایت دویچه وله ۷ ژوئیه ۲۰۱۸)

همچنین خواست تعطیلی مراکز و سفارتخانه ها و اخراج عوامل اطلاعات رژیم همواره در صدر خواسته های مقاومت ایران قرارداشته است. از فردای ترور موسوم به «میکونوس» که به محکومیت سران رژیم از جمله نقش مستقیم خامنه ای در تمامی ترورهای خارج از کشور راه برد، شورای وزیران در اروپا در مصوبه ای بتاریخ ۲۸ آوریل ۱۹۹۷ خواهان اخراج عوامل و ماموران رژیم از کشورهای عضو شده بود.
براین منطق دیکتاتوری ولی فقیه ضمن دادن تعهدات های کتبی به کشورهای اروپایی، ملتزم گردیده بود تا از هرگونه ارقدام و فعایت های ترویستی در خاک این کشورها خودداری ورزد.

اکنون در پی ترورهای متعدد در هلند و همچنین کشف طرح تروریستی رژیم در پاریس، این سوال منطقی همچنان بی پاسخ مانده است که بواقع برسر این تعهدات و بویژه مصوبه شورای وزیران اروپا چه آمده است؟

سناتورو لیبرمن از اعضاء پرنفوذ کنگره آمریکا در توئیتی ضمن محکوم نمودن اعمال تروریستی رژیم تاکید کرده است: «رژیم ایران کماکان از حامیان اصلی تروریسم در جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل این آخرین حادثه بخشی از تاریخچه طولانی طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی تروریستی رژیم است.
زمان آن فرا رسیده است که جامعه بین‌المللی، به‌ویژه اتحادیه اروپا، فراتر از اظهارات قوی، با اقدامات خاص خود، به‌طور مشخص رژیم ایران را در زمینه اقتصادی و سیاسی ایزوله کنند».


همچنین شورای ملی مقاومت ایران نیز بکرات «در مورد آماده‌سازیهای تروریستی به‌اصطلاح دیپلوماتهای رژیم و مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی قدس در کشورهای مختلف اروپایی هشدار داده» و خواهان اخراج عوامل تروریستی و ماموران اطلاعات سپاه پاسداران رژیم که در پوش خدمات دیپلماتیک در پایتخت های اروپایی پرسه میزنند، گردیده است.


مطالب مرتبط