کل نماهای صفحه

۲۱ تیر ۱۳۹۷

وزارت بد نام اطلاعات بریده مزدوران  خائن در داخل وخارج کشور را به خط کرد تا جنایت تروریستی دبیر سوم سفارت ملاها در اتریش را که فرمان عملیات تروریستی علیه گردهمائی ایرانیان را صادر کرد را توجیه کنند



وزارت اطلاعات بریده مزدوران  خائن در داخل وخارج کشور را به خط کرد تا جنایت تروریستی دبیر سوم سفارت ملاها در اتریش را که فرمان عملیات تروریستی علیه گردهمائی ایرانیان را صادر کرد را توجیه کنند

توضیح ضروری:

خائن وبریده مزدور وبکارگیری آنها توسط شاه وخمینی وخامنه ای یک تاریخچه طولانی دارد ودر تمامی جنبش های انقلابی هم خائن وبریده مزدوروجود داشته واز منفورترین پدیده در میان مردم وانقلابیون میباشد والبته نباید پنهان کرد که بسیاری از آنها در تاریخ ادیان ،تاریخ جهان وتاریخ ایران سرنوشت عبرت انگیزی داشتند وبسیاری از آنها سزای اتودینامیک خیانتها وخدمت به دشمن ودیکتاتور را در همین جهان دیدند وبه بدترین مکانیزم ممکن مردند یا کشته شدند.

مسعود دليلي يك عبرت تاريخي - خائن وخيانت كار وعواقب خائنين وسرانجام آنها در تاريخ ودر خيانت به اشرفيان در قتل عام 10 شهريورقسمت چهارم


در این رابطه البته نظام فاسد ولایت فقیه روی دست همه باند های مافیا ئی ، جنایتکاران ودیکتاتورها زده وگوی سبقت برده است .

عاقبت خائن وعبرت تاریخ - صمد نظري وسعيد امامي وهر دو با يك شرنوشت ننگين و مشترك ”ايست قلبي” توسط مافياي وزارت اطلاعات

صمد نظري وسعيد امامي وهر دو با يك شرنوشت ننگين و مشترك ”ايست قلبي” توسط مافياي وزارت اطلاعات

آب در لانه شغالهاي وبچه شغالها(گماشته هاي بي مقدارووحشي ) وزارت اطلاعات با پوش انجمن نجات رژيم در مازندران .


خائنین وبریده مزدور در نظام ولایت فقیه هم مانند پاسداران ودژخیمان در بی شرمی ،وقاحت وجنایت سقف زده ودر برخی موارد روی دست پاسداران ودژخیمان میزنند.

اما آنچه بر همگان روشن است خاصیت این بریده مزدوران برای رژیم  که چیزی جز مزدوری دریوزگی پادوئی وگماشته بودن نیست وزارت اطلاعات ودژخیمان خامنه ای - روحانی در هر کجا که لازم ببینند از اینان بعنوان دستمالهای یک بار مصرف ویا چند وچندین بار مصرف استفاده میکنند.

خاصیت اصلی این بریده مزدوران نشخوار وباز نشخوار جویده ها وبعضا پس داده های وزارت اطلاعات ودژخیمان سپاه واطلاعات آخوندی است تا شاید راه نفسی برای ولایت فقیه در گل مانده ومحاصره شده توسط کانونهای شورشی وبحرانهای منطقه ای وبین المللی باز نمایند ویا فشار را با همین نشخوارها از حکومت خونریز ملاها کم کنند.

آخرین نمونه :

همه رسانه ها از گیر افتادن دپیلمات دانه درشت وشناخته شده روحانی وخامنه ای در حین ارتکاب جنایت تروریستی در آلمان خبر دادند او اسدالله اسدی میباشد

بیشتر بدانید

آلمان دیپلمات بازداشت شده رژیم ایران را متهم به توطئه تروریستی کرد

دادستان ومقامات دست اندر کار امنیتی بلژیک هم خبر دادند که این فرد دستور عملیات تروریستی را به دو تروریست بنامهای امیرسعدونی وزنش نسیم ابلاغ کرده است وفیلم وسند در صحنه های مختلف موجود میباشد .

همین مقامات اعلام کردند که این دوفرد چند سال است که با دیپلمات تروریست رژیم یعنی دبیر سوم سفارت خامنه ای – روحانی در اتریش (اسدالله اسدی)در ارتباط میباشد واینکه ما بخاطر تحت فشار بودن خانواده ما توسط رژیم اقدام به این کار تروریسی شدیم را هم یک سناریو آموزش داده شده توسز اسدی میدانند که زمان گیر افتادن استفاده نمایند وتیز گفته که این دیپلمات تروریست واین دو تروریست طرح مشخص وکار شده از قبل داشتند تا این عملیات تروریستی علیه اپوزیسیون رژیم را در پاریس به اجرا بگذارد وفرد چهارمی هم بنام مهرداد عارفانی هم بهمین دلیل در محوطه ویلپنت دستگیر کردیده است.

اما صحنه را نگاه کنید در حالی که خامنه ای وهمه جنایتکاران سپاه ووزارت اطلاعات برای لحظه انفجار در کاخ خامنه ای لحظه شماری وشماره معکوس میدادند ضربه کمر شکن بر فرق رژیم خونریز خامنه ای – روحانی وارد شد واسدالله اسدی دیئلمات تروریست رژیم یعنی فرمانده تروریستها و3تروریست با بمب دستگیر شدند.

عکس العمل رژیم چی بود

ظریف رئیس دیپلماسی رژیم (دیپلمات تروریستهای رژیم) که در واقع هم رئیس دیپلمات تروریست دستگیر شده اسدالله اسدی است برای گرفتن ضرب خبر از اساس منکر این عملیات شد وبا لودگی همیشگی در این رابطه اعلام کرد

ظریف اعلام کرد :

 که اصل خبر را عینا میاوریم

منبع: خبرگزاري ايسنا    11 تير 97                                      تاريخ ارسال: 11 تير 97 ( 02 جولاي  2018)     



موضوع : واکنش ظریف به خبر دستگیری یک دیپلمات ایرانی در آلمان

محمدجواد ظریف به اخبار منتشرشده مبنی بر دستگیری یک دیپلمات ایرانی در آلمان با ادعای تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی اخیر مجاهدین خلق واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف عصر دوشنبه در توییتر خود نوشت: چه همزمانی جالبی. همزمان با شروع سفر رئیس‌جمهور به اروپا یک عملیات ایرانی، افشا و عوامل آن دستگیر می‌شوند. ایران هرگونه خشونت و ترور را در هر مکانی محکوم می‌کند و آماده همکاری با همه مقامات ذی‌ربط برای کشف آنچه تنها یک عملیات پلید برای دادن نشانی غلط است، می‌باشد.

که البته او هم مانند ولایتی که همه ترورهای خارج کشور را انجام داد وپشتیبانی وبردن ودربردن تروریستها کار اصلی آنها بود فقط برای ایزگم کردن ونعل وارو به صحنه آمد البته در صحنه دیپلماتیک ورسانه های آزاد وبین المللی هم به یک مضحکه تبدیل وتلقی شد.

از این مضحک تر اما سخنگوی وزارت خارجه یعنی سخن گوی ظریف بنام بهرام قاسمی بود که در دویچه وله آلمان بخشی از آن آمده است  :

"زوج دستگیرشده عضو مجاهدین هستند"                     

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه ۱۲ تیر در کنفرانس مطبوعاتی خود، زوج ایرانی دستگیرشده در بلژیک را عضو سازمان مجاهدین خلق دانست.

 او گفت: «طبق اطلاعات موجود افراد بازداشت شده در کشور بلژیک از اعضای شناخته شده و عملیاتی آن سازمان تروریستی محسوب می‌شوند و مقامات ذیصلاح ایران آمادگی دارند تا با ارائه اسناد و مدارک لازم در جهت روشن ساختن ابعاد واقعی این سناریوی از پیش طراحی شده گروه مزبور، همکاری‌های لازم را به عمل آورند

سخنگوی وزارت خارجه هم‌زمانی این خبر با سفر حسن روحانی به اتریش و سوییس را اتفاقی ندانسته و این "سناریو" را در جهت تلاش برای "تاثیرگذاری بر سفر اروپایی" رئیس‌جمهوری ایران دانست.

قاسمی اما اشاره‌ای به بازداشت دیپلمات ایرانی در آلمان نکرد.

اما هم ظریف وهم بهرام قاسمی داستان آن فرد قاچاق چی باروت را عینا تکرار کردند در حالی که ولی فقیه ازخوردن خربزه تروریستی به لرزه دیپلمایت دچار شده بود وریشش از انفجار باروت در حال گرکرفتن بود میگفت نگفتم سیاه دانه است

والبته سبز علی رضائی بیش از اینها غافل گیر شده بود چون او وپاسدار شمعخانی وعده خبر های خوبی از ضربه زدن به مجاهدین از جاهائی که نمیدانند را داده بود.

این پاسدار همه چیز را گفت واعتراف کرد که اسدالله اسدی بمب را به دو تروریست داد وفیلم وعکس هم گرفته شد ولی برای اینکه از شدت ضربه به فرق ولی فقیه کم کند با ادبیات آخوندی پاسداری گفت ولی مجاهدین اسدالله اسدی را گول زده ودر دام خود انداخته بودند وگفت این کار کار مجاهدین بود.

از بقیه سران ریزودرشت واعترافات ووارونگوئی های دیگر دژخیمان رژیم میگذریم ومیپردازیم به افراد خائن بریده مفلوک که در این خصوص به صحنه آورده شدند.

این بریده مزدوران ومزدوران پست در داخل ایران وزیر عبای ملا .پادوهای انجمنهای نجات ودژخیم هاشمی نژاد یا وزارت بدنام اطلاعات ویا مامور در خارج کشوروتحت امر سفارتخانه ها ودیپلمات تروریستها که حیات خفیف وخائنانه خود را به نوکری وچاکری برای ملاها ووزارت بد نام ودژخیمان وپاسداران گره زدند توسط وزارت اطلاعات به صحنه آورده شدند تا حرفهای خامنهای- روحانی یعنی ظریف وقاسمی وشمعخانی وپاسدار سبز علی رضائی را نشخوار نمایند که کار کار مجاهدین بود

نگاهی به نشخوار برخی از این اراجیف توسط برخی از بریده مزدوران

قربانعلی حسین نژاد گماشته پاسدار جنایتکار سجاد کیست؟

  قربانعلی حسین نژاد گماشته پاسدار جنایتکار سجاد کیست؟
"مااز دولت های اروپایی بویژه فرانسه میخواهیم که بازوهای جاسوسی پاسدار جنایتکار سجاد را در فرانسه و آلمان یعنی ( قربانعلی حسین نژاد و داوود باقر وند و قربانعلی حسین نژاد و عیسی آزاده ، محمد کرمی و محمد رزاقی و سبحانی و ...) را زیر نظر گرفته و کنترل نمایند . آنگاه خواهند فهمید که اطلاعات بسا مهمتر و پولهای بسا بزرگتری از میثم پناهی ، بوسیله آنها با عناوین مختلف جابجا میشود."


قربانعلی حسین نژاد مزدور اطلاعات که همگی بریدگی وهمکاری اوبا مزدوران مالکی در کشتار مجاهدین در اشرف (عراق)وسپاه قدس را میدانید ، در این رابطه در سایت وزارت اطلاعات

قربانعلی حسین نژادوئیه 2018:: با ادعای اینکه توطئه تروریستی مربوط به ویلپنت ساخته مجاهدین خلق است مینویسد: اگر دیپلمات ایران در این ماجرا دخالت داشت چرا  قبل از اینکه دستگیر بشود به ایران فرار نکرد .

او بد جوری خود را همکار همسو وهمراه اسدالله اسدی معرفی کرد وسعی کرد علیرغم مدارک رسمی دولتهای بلژیک وآلمان با نشخوار دژخیمان سپاه واطلاعات دستان خونین فرمانده تروریست ها را بشوید که علاوه بر این توطئه عملیات به خونهای بسیاری از جوانان ایران ومنطقه آلوده است.

در رابطه با مزدور قربانعلی حسین نژاد بیشتر بدانید

قربانعلی حسین نژاد یکی از بازوهای سرتیپ پاسدار نیروی تروریستی قدس سجاد (کیان مهر) در فرانسه

داوود باقر وند ارشد واداده ،خائن ،خود فروخته ومامور سپاه تروریستی قدس واطلاعات خامنه ای در آلمان

داوود باقر وند ارشد واداده ،خائن ،خود فروخته ومامور سپاه تروریستی قدس واطلاعات خامنه ای در آلمان
 
مدتهاست فردی بنام داوود باقر وندارشد از تهران توسط اطلاعات سپاه وگشتاپوی اطلاعات ولایت فقیه بعد از 9 سال به اروپا صادرشد.
داوود باقر وند ارشد از دیگر مزدورانی که در این باره دستان خود را رو کرده وسعی کرد که البته با نشخوار حرفهای سران رژیم خصوصا وزارت بد نام اطلاعات وانمود کند که دستان اسدالله اسدی که یک دژخیم سپاه تروریستی قدس است در کار نیست بلکه مزدورانی که اسدی به آنها فرمان عملیات را داده وبمب را شخصا در لوکزامبورک به آنها سپرد از مجاهدین میباشد .

البته وقاحت دریدگی ولودگی ومزدوری باقروند ارشد زبان زد خاص وعام است واز بس رودست همه دژخیمان رژیم میزند بسیاری از بریده مزدوران رژیم هم از او فاصله میگیرند
داوود باقروندگماشته صادراتي وزير اطلاعات به آلمان را بهتر بشناسيد بدون توضيح باقروند در تصوير

مزدورداوود باقروندارشد:درباره توطئه تروریستی با ادعای اینکه دو نفر دستگیر شده از اعضای فعال بودند مینویسد : نمی توان تصورکرد که این دونفر سالها نفوذی رژیم بودند .
نتیجه تصویری برای داود باقر وند کیست


مزدور دیگیر بنام رضا اختیاری: درباره اقدام تروریستی علیه کهکشان مدعی شد اگر  قرار بود ایران اقدامی علیه سازمان انجام دهد سال های گذشته  که شرایط بهتری برای این کار فراهم بود انجام میداد .

وبدین صورت خرفتی خود را با مزدوری در هم آمیخت تا لیست بلند بالای عملیات تروریستی سالیان رژیم رانادیده بگیرد واینجور وانمود کرد که رژیم میتوانست ونخواست اگر میخواست میکرد
واما هادی شبانی یا شعبانی که یک جنایت کار با سابقه در انجمن پوششی وزارت اطلاعات بنام انجمن نجات در مازندران است ابندا خود را معرفی کرد او برای اینکه بهتر خود را بشناساند با اسم خمینی  امام پلیدش شروع کرد که هیچ شکی بر مزدوری اش باقی نگذارد بعد صدبار جویده دژخیمان را نشخوار کرد.

معرفی سه پادو سپاه واطلاعات در مازندران هادی شعبانی وایرج صالحی ومحمد رضا گلی اسکاردی که جویده پس داده های ملاها وپاسداران ودژخیمان را تنها برای حیات خفیف خائنانه شان صدباره باز نشخوار میکنند.

مزدور وزارت بد نام اطلاعات در مازندران هادی شعبانی در سایت وزارت اطلاعات نوشت
"چرا سعی می کند که همشیه به قسمت دخالت به اصطلاح سفیر ایران بپردازد ؟ همه این موارد نشان از توطئه ای است که با همکاری سران فرقه رجوی در حال انجام است تا سفر ریاست جمهوری ایران و داستان مذاکرات برجام در اروپا را تحت شعاع خود قرار دهد ."
این مزدور در حالی که مردم از خامنه ای وروحانی متنفرند ودر قیام ها واعتراضاتشان مرگ بر اصل ولایت فقیه ومرگ بر روحانی سر میدهند وعکس های خمینی وخامنه ای را با هم به آتش میکشند با مزدوری ووقاحت پاسداری میگوید "امام خمینی ویا حسن روحانی شیاد را حلوا حلوا میکند وبر جنازه برجام بدتر ازظریف سینه زنی یا بهتر بگوئیم خود زنی میکند"
اینها تنها نمونه هائی بود که ما بهمین تعداد اکتفا میکنیم
اینان همانطور که گفتیم حیات خفیف خائنانه ومزدوری خود را به بردگی وچاکری رژیم خونریزملاها ووزارت بدنام او گره زده اند وهمه جویده ها وپس داده های دژخیمان رژیم ملاهارا نشخواری را میکنند ،اما آنها هم خوب میدانند که عصر ملاها بسر آمده واینان همکاران  ومزدوران دژخیمان رژیم بوده وروزی گیر خواهند افتاد آنها هم البته روزی باید در برابر عدالت پاسخ مزدوری خود را بدهند

ما هم خواستار این هستیم که اروپا دستان این مزدوران را در کمک رسانی به سفارت خانه های رژیم ودیپلمات تروریستهای ملاها قطع کرده وآنها را دستگیر واخراج نمایند ودرب سفارت خانه های رژیم را بسته وگل بگیرند لانه های جاسوسی وتروریستی ای که امنیت اروپا را هم به خطر میاندازند

بیشتر بدانید

اما کمی به اصل ماجرا توجه کنید که منابع امنیتی واطلاعاتی وپلیس کشورهای درگیرخنثی سازی این جنایت تروریستی رژیم علیه ایرانیان  بودند واسدی دیپلمات تروریست رژیم را دستگیر کردند بپردازیم

بر اساس اطلاعات مهم كه از پليس فدرال بلژيك و آژانس امنيت بدست آمده است يك تحقيقات تروريستي توسط دفتر دادستاني آغاز گرديده است.

در كادر اين تحقيقات يك حكم دستگيري امروز براي امير س. متولد 26 آوريل 1980 و همسرش نسيمه ن. متولد 20 سپتامبر 1984 كه هر دو داراي تابعيت بلژيكي و زاده ايران هستند توسط قاضي مخصوص تحقيقات تروريستي آنتورپ صادر گرديد.

آنان متهم به تلاش براي قتل تروريستي و آماده سازي تروريستي متهم گرديدند.

ظن بر اين است كه هر دو نفر ميخواستند به يك عمل بمب گذاري در ويلپنت فرانسه در روز شنبه 30 ژوئن 2018 در كنفرانسي كه توسط سازمان مجاهدين خلق (ام اي كي) برگزار شد، دست بزنند.

اين سازمان حزب اپوزيسيون ايراني است كه در 1965 بنيانگزاري شد و توسط دولت ايران از سال 1981 غير قانوني اعلام گرديد.

زوج متهم هنگامي متوقف شدند كه سوار بر يك خودروي مرسدس بنز در حركت بودند و توسط واحدهاي مخصوص پليس در سنت-پيتر-ولوو.

در جستجوي اين خودرو حدودا 500 گرم از ماده ت.آ.ت.پي TATP و يك مكانيزم چاشني انفجاري كوچك در يك كيف لوازم توالت پيدا شد.

دووو DOVO اقدام به يك انفجار كنترل شده اين مواد كرد.

بدرخواست قاضی تحقیق، پلیس قضایی انترورپ پنج تجسس در ویرلیک، بوم، آکل، مونز و لوزن آن هینات انجام داد.

نتیجه این جستجو ها فعلا نمی تواند اعلام شود.

بطور همزمان یک مظنون به همدست بودن  بنام مهرداد آ متولد ۳۱ ژوئيه ۱۹۶۳ در فرانسه از آزادی خودش محروم شد. دو نفر دیگر در فرانسه بعد از آنکه مورد بازجویی قرار گرفتند آزاد شدند.

نفر رابط این زوج، اسدالله آ متوله ۲۲ دسامبر ۱۹۷۱ باتابعیت ایرانی نیز در آلمان دستگیر شد. او یک دیپلمات ایرانی در سفارت ایران در وین اطریش است.

این عملیات تنها بدلیل اطلاعاتی بود که سرویس های اطلاعاتی و امنیتی فدرال VSSE در این پرونده گردآوری کرده بودند. در یک مدت زمان کوتاه، VSSE گردآوری کرده، مورد استفاده قرار داده و اطلاعات ضروری را از آن بدست آورد. همچنین  برای این کار باید از مبادله عالی با سرویس های خارجی تشکر کرد. همکاری بین دادستانی عمومی VSSE، پلیس قضایی انترورپ DOVO و فرانسه DGSI،  و دستگاه قضایی آلمان ممانعت از یک حرکت تروریستی را ممکن ساخت.

آری خربزه تروریستی لرز دیلماتیک هم دارد تا ببینیم سرانجامش چه خواهد داشت .
این فیلم را با کلیک کردن روی لینک زیرببینید

دادستان کل فدرال دردیوان عالی آلمان صدورحکم جلب برای اسدالله اسدی دیپلما...


بیشتر بخوانید

آلمان دیپلمات بازداشت شده رژیم ایران را متهم به توطئه تروریستی کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر