کل نماهای صفحه

۲۴ تیر ۱۳۹۷

«همه کارکنان سفارتهای ایران به‌طور عملی بخشی از سرویسهای امنیتی هستند»یک سخنگوی قضاییه بلژیک (سایت ان.بی.سی ۶ژوییه).

«همه کارکنان سفارتهای ایران به‌طور عملی بخشی از سرویسهای امنیتی هستند»یک سخنگوی قضاییه بلژیک  (سایت ان.بی.سی ۶ژوییه).


هسته‌های خفته رژیم ایران

قبل از این، مقامات امنیتی و دادستانی بلژیک دو تروریست دستگیر شده در بلژیک را از هسته‌های خفته رژیم معرفی کردند که سالها توسط اسدی هدایت می‌شدند (د استاندارد ۴ژوییه) و یک سخنگوی قضاییه بلژیک گفت: «همه کارکنان سفارتهای ایران به‌طور عملی بخشی از سرویسهای امنیتی هستند» (سایت ان.بی.سی ۶ژوییه).

بر اساس اطلاعات موثق از درون رژیم، این اقدام تروریستی ماهها پیش توسط ولی‌فقیه، رئیس جمهور، وزیران خارجه و اطلاعات، دبیر شورای عالی امنیت، سرکردگان سپاه، نیروی قدس و سازمان اطلاعات سپاه و معاون امنیتی-سیاسی دفتر خامنه‌ای تصمیم‌گیری شد و اجرای آن به‌عهده وزارت اطلاعات و اسدالله اسدی، رئیس ایستگاه اطلاعات در اتریش گذاشته شد. از چند سال پیش ایستگاه وزارت اطلاعات در اتریش به هماهنگ‌کننده ایستگاههای اطلاعات در اروپا تبدیل شده است.

فراخوان مقاومت ایران

مقاومت ایران نسبت به تلاشهای رژیم برای منحرف کردن تحقیقات و به‌ در‌بردن دیپلمات تروریستها، به‌طور مشخص اسدی، هشدار می‌دهد و خواهان تعطیلی سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های رژیم و اخراج دیپلمات تروریستها و مأموران اطلاعات و نیروی قدس است. این منطبق با تصمیم شورای اتحادیه اروپا در ۲۹ آوریل ۱۹۹۷ است که مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.


لینکها ومطالب وگزارشاتی در رابطه توطئه تروریستی علیه گردهمائی ایرانیان در ویلپنت و...
اقدامات بلژیک علیه یک عملیات تروریستی رژیم ایران

بیشتر بخوانید
·          
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
·          
o         


·          
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر