کل نماهای صفحه

۱۴ تیر ۱۳۹۷

تروریسم رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کانون توجهات جهانی- نگاهی به چند برگ از کارنامه جنایت سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم آخوندی قسمت اول

 تروریسم رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کانون توجهات جهانی- نگاهی به چند برگ از کارنامه جنایت سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم آخوندی قسمت اول

برگرفته از بخشی از مقاله

کارنامه جنایت سازمان‌یافته و تروریسم دولتی رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران -نگاهی به چند برگ ،مشتی از خروار 

روی لینک فوق کلیک کنید ومقاله کامل را همینجا بخوانید


تروریسم حکومتی
گردهمایی عظیم سالانه مقاومت ایران در روز ۹تیر(۳۰ژوئن) با عنوان «ایران آزاد با هزار کانون شورشی» با حضورمریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، و صدها تن از شخصیتهای سیاسی، دولتمردان چهره‌های اجتماعی و فرهنگی از ۵قاره جهان در پاریس برگزار شد.
این گردهمایی به‌‌عنوان یک واقعه بزرگ سیاسی در رابطه با ایران مورد توجه جهانی قرار گرفت. مهمترین خبرگزاریهای بین‌المللی نظیر آسوشیتدپرس و رویترز، خبرگزاری فرانسه و بلومبرگ گزارش این گردهمایی را در سراسر جهان منتشر کردند. در ساعتهای اولیه برگزاری این گردهمایی آسوشیتدپرس ۶۷عکس از این گردهمایی مخابره کرد. آژانس عکس خبرگزاری فرانسه نزدیک به ۴۰عکس مخابره کرد. تلویزیونهایی مانند فاکس‌نیوز و سی.ان.ان و ان.بی‌.سی و فرانس۲۴ و روزنامه‌های نیویورک تایمز و واشنگتن پست و واشنگتن تایمز و هیل نشریه کنگره آمریکا و... به این گردهمایی انعکاس دادند. برخی از تلویزیونهای ماهواره‌یی عربی مانند اسکای نیوز عربی، العربیه، الحدث، اورینت، المستقبل و... بخشهایی از این گردهمایی را به‌طور زنده پخش کردند.
اما درست در موقعی که برگزاری گردهمایی مقاومت در صدر اخبار مربوط به ایران قرار داشت، رخداد دیگری باعث شد تا این خبر یکباره در کانون اخبار جهانی قرار گیرد.

تروریسم رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در کانون توجهات جهانی

روز شنبه ۹تیر چند ساعت قبل از شروع گردهمایی،‌ پلیس بلژیک موفق شد یک سوِء‌قصد تروریستهای رژیم ایران را خنثی کند. دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور با صدور اطلاعیه مشترکی اعلام کردند یک زن و مرد ایرانی به نامهای امیر سعدونی و نسیم نعامی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی مقاومت در پاریس در نهم تیرماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شده‌اند.
فردای این واقعه یعنی در روز یکشنبه ۱۰تیر پلیس آلمان در جنوب این کشور یک دیپلومات-‌تروریست رژیم آخوندی را در ارتباط با طرح تروریستی علیه گردهمایی مقاومت دستگیر کرد. دیپلومات-تروریست دستگیرشده اسدالله اسدی نام دارد که از سال ۱۳۹۳ رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین و دبیر سوم این سفارت بوده است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستهای دستگیرشده در بلژیک ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و نسیم نعامی تحویل داده بود. دولت وین رسماً خواستار لغو مصونیت دیپلوماتیک «اسدالله اسدی» گردیده است.
یک روز بعد یعنی در روز دوشنبه ۱۱تیر از فرانسه خبر رسید که پلیس این کشور نیز در ارتباط با طرح تروریستی علیه گردهمایی مقاومت اقدام به بازجویی از چند متهم نموده است. خبرنگار کانال ۲ فرانسه از مقر سرویس اطلاعات داخلی این کشور گفت: یک مرد ایرانی‌الاصل (دوشنبه‌شب در فرانسه تحت بازجویی است) و مظنون به ارتباط با زن و مرد (دستگیرشده در بلژیک) است...
شکست این توطئه بزرگ تروریستی که مستقیماً توسط رژیم آخوندی هدایت شده بود به‌گفته رسانه‌های خبری کار مشترک سرویس‌های ۳کشور اروپایی یعنی بلژیک،‌ فرانسه و آلمان بوده است. انتشار خنثی شدن این توطئه تروریستی علیه گردهمایی ایرانیان نه تنها وزن و جایگاه تنها آلترناتیو دموکراتیک این رژیم را در برابر افکار عمومی جهانیان به نمایش گذاشت بلکه یک بار دیگر توجهات بین‌المللی را به تروریسم رژیم آخوندی و ابعاد و گستردگی تلاشهای رژیم برای ضربه زدن به مقاومت ایران جلب کرد.
مطالب مرتبط:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر