کل نماهای صفحه

۱۵ آبان ۱۳۹۷

مریم رجوی سیمای ایران آزاد فردا - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

مریم رجوی سیمای ایران آزاد فردا - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی، مریم رجوی سیمای ایران آزاد فردا
فعالیت کانونهای شورشی، مریم رجوی سیمای ایران آزاد فردا
مسعود رجوی، فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران طی پیام شماره یازده ارتش آزادیبخش، دوران آماده‌باش سرنگونی را اعلام کرد.

فعالیتهای کانونهای شورشی، پرچمداران سرنگونی رژیم ولایت فقیه، در شهرهای ایران، با گسسته شدن بندهای مماشات و استمالت از رژیم آخوندها اوج می‌گیرد.

فعالیت کانونهای شورشی در ارومیه، مشهد و گچساران و تهران
اعضای یکی از کانونهای شورشی ارومیه، اقدام به نصب و پخش تراکتهای برنامه ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا کردند. این تراکتها همچنین حاوی تصویری از مریم رجوی و با تیتر«مریم رجوی سیمای ایران آزاد» منتشر شده بود.
در مشهد نیز اعضای کانون شورشی ۸۰۰این شهر پلاکاردی از شعار «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» آماده و نصب کردند.
اعضای کانون شورشی ۷۰۰در گچساران اقدام به دیوارنویسی شعار« مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» در اماکن مختلف این شهر کردند.
در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به پخش گسترده تراکت مریم رجوی سیمای ایران آزاد کردند. این تراکت حاوی تصویر و برنامه ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا است.

مریم رجوی سیمای ایران آزاد، فعالیت در اصفهان، مشهد، تویسرکان و تهران
اعضای کانونهای شورشی در اصفهان نیز با پخش تراکتهای مریم رجوی سیمای ایران آزاد کردند.
در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر اقدام به نصب پوستر شهدای دانش‌آموز مجاهد خلق و تراکتهایی با مضمون « دانش‌آموزان مدرسه را به کانون اعتراض و شورش تبدیل کنید – دانش‌آموز بپا خیز قیام کن - کانونهای شورشی را در مدارس و دانشگاه‌ها برپا می‌کنیم».
اعضای یکی از کانونهای شورشی تویسرکان با نصب پوستر «مجاهد شهید فاطمه مصباح دانش‌آموز شهید که معلم آزادی شد» روز دانش‌آموز و یاد شهدا را گرامی‌داشتند.
در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی به‌ مناسب روز دانش‌آموز اقدام به نصب تراکت «دانش آموز به پاخیز، کانونهای شورشی را در مدارس و دانشگاهها برپا می‌کنیم» کردند.


نصب تراکت در کرج و تهران
در کرج نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «مرگ بر ارتجاع مرگ بر استبداد – جدایی دین و دولت آزادی ادیان و مذاهب – مریم رجوی سیمای ایران آزاد، نه به ولایت فقیه، آری به حاکمیت مردم در یک جمهوری با رأی آزاد – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» کردند.
در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «سرنگونی رژیم آخوندی با قیام آفرینان و کانونهای شورشی – خامنه‌ای سرنگون» و تصاویر سرنگون خامنه‌ای با ضربدر باطل شد، کردند.

مریم رجوی در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس پیرامون روش سرنگونی رژیم پلید ولایت فقیه و جایگزینی حاکمیت مردم گفته بود، سرنگونی رژیم، کانون شورشی و ارتش آزادی می‌خواهد.
مریم رجوی رو به مدعیان و اپوزیسیون تراشان گفت: «حال اگر: بدون تشکیلات و سازمان رهبری‌کننده، بدون عبور از کوره‌های گدازان سنجش و آزمایش، و بدون پرداخت قیمت و فدا و مجاهدت، می‌توان به‌کار این رژیم پایان داد، ما می‌گوییم: بفرمایید، درنگ نکنید.
اگر بدون سابقه و پشتوانه جنگیدن با دو رژیم، بدون مرزبندی با دیکتاتوری و وابستگی، بدون مقاومت سراسری و کهکشان شهیدانش و بدون در افتادن با اصل ولایت فقیه و اصلاح‌طلبان قلابی، می‌توان حاکمیت مردم را جایگزین کرد، بفرمایید، درنگ نکنید.
اگر بدون مقابله با خمینی بر سر جنگ ضدمیهنی و گِل‌گرفتن تنور جنگ و شعار «فتح قدس از طریق کربلا»، بدون تحمیل آتش‌بس با یک‌صد رشته عملیات ارتش آزادیبخش ملی، و فتح مهران و پیشروی تا دروازه کرمانشاه، و بدون افشای جهانی برنامه‌ها و تأسیسات اتمی، موشکی، شیمیایی و میکروبی رژیم آخوندی، می‌توان آخوندها را به‌زیر کشید، بله درنگ نکنید.
اگر بدون افشای جهانی نقض حقوق‌بشر و جنایت‌های رژیم در۶۴قطعنامه ملل ‌متحد و بدون جنبش دادخواهی زندانیان سیاسی قتل‌عام‌ شده در سال۶۷، بدون کارزار اشرف‌نشانها در چهارگوشه جهان و پای‌فشردن بر حقوق ملت ایران به مدت ۴دهه، بدون برنامه و طرح‌های مشخص شورای ملی مقاومت و دولت موقت برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران و سرانجام، بدون رهبری آزموده و مشخص که پنج دهه این مبارزه سهمگین را پیش برده، اگر بدون این‌ها می‌توان این راه ۵۰ساله را یک‌شبه طی کرد و صرفاً با رویای حمایت خارجی در ایران تغییر واقعی ایجاد کرد، بفرمایید این گوی و این میدان...
سرنگونی این رژیم، لاجرم قیمت می‌خواهد. صداقت و فدا می‌خواهد. سازمان و تشکیلات و جایگزین مستحکم سیاسی می‌خواهد. کانون شورشی می‌خواهد و ارتش آزادی.




بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر