کل نماهای صفحه

۲۶ مرداد ۱۳۹۷

طارق الهاشمی: قاسم سلیمانی به من گفت که رژیم ایران با القاعده رابطه دارداین خبر مربوط به سه سال قبل است

طارق الهاشمی: قاسم سلیمانی به من گفت که رژیم ایران با القاعده رابطه دارداین خبر مربوط به سه سال قبل است

طارق الهاشمی معاون سابق رئیس جمهور عراق
طارق الهاشمی معاون سابق رئیس
جمهور عراق
حتما لینک های زیر را بخوانید


طارق الهاشمی معاون سابق رئیس‌جمهوری عراق روز پنجشنبه 23دی 1395 در گفتگو با العربیه فاش ساخت قاسم سلیمانی اعتراف کرد که رژیم ایران با الـقاعده رابطه دارد.
وی به دیدارش با پاسدار قاسم سلیمانی در تهران اشاره کرد و گفت: «به سلیمانی گفتم که رژیم ایران، در عراق آشوب می‌آفریند و از القاعده حمایت می‌کند، ابتدا سلیمانی منکر این اتهام‌ها شد. از این‌رو به او گفتم: امروز به سفرم پایان می‌دهم و به عراق باز می‌گردم. از کارمندم خواستم تا به خلبان هواپیما خبر بدهند که من باز خواهم گشت. بلند شدم و به سمت در اتاق رفتم. سلیمانی دنبالم آمد و از من خواست باز گردم».

او افزود: «گفتم که نمی‌نشینم تا به من جواب‌های حقیقی سوال‌هایم را بدهی. به من گفت: بپرس، پرسیدم: «آیا با القاعده ارتباط دارید؟ سلیمانی گفت: آری!».

گفتم: «دلیل این اقدام‌های تهران چیست؟»
سلیمانی پاسخ داد: «ما از حضور آمریکایی‌ها نگرانیم».

هاشمی گفت: «آیا این شما را بر آن می‌دارد تا شیعیان و سنی‌ها را بکشید؟»

سلیمانی گفت: «وضعیت همین است»!
بیشتر بدانید
یارگیری  خامنه ای (ایران) برای القاعده (ایمن الظواهری) از نیروهای داعش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر