کل نماهای صفحه

۲۱ مرداد ۱۳۹۷

حمایت اشتباه از رژیم ایران، با برداشتن تحریمها و جایزه ۱۵۰میلیاردی

حمایت اشتباه از رژیم ایران، با برداشتن تحریمها و جایزه ۱۵۰میلیاردی



نماینده کنگره آمریکا، لی زلدین در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز
نماینده کنگره آمریکا، لی زلدین در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز
نماینده کنگره آمریکا، لی زلدین در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز، ۲۰مرداد ۹۷، گفت، فکر می‌کنم قابل فهم است و من بسیار خوشحالم رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در رابطه با ایران موضع سختی اتخاذ کرده است.
از اول نباید وارد توافق اتمی ایران و برجام می‌شدند. (این توافق) از ابتدا به‌خاطر آنچه در محتوی آن بود به‌روشنی ناقص بود و ما به اشتباه از این رژیم با برداشتن تحریمها و با جایزه‌ای ۱۵۰میلیارد دلاری حمایت کرده بودیم، برجام دارای راستی‌آزمایی ناقص و یک ماده مهلت پایانی بود.
ما خواستهای منطقی داشتیم که توافقنامه شفاف سازی را اصلاح کنیم و هنوز داریم.
درخواستهای منطقی داشتیم که ماده مهلت پایانی را برداریم و یکی از مشکلات دیگری که با برجام داشتیم این بود که ما به سایر رفتارهای بد رژیم ایران نمی‌پرداختیم.
چرا که آنها هم‌چنان به‌دنبال سرنگون کردن دولتهای خارجی یا برقراری پلی زمینی به اسراییل بوده و از تروریسم حمایت مالی کنند.
لی زلدین نماینده کنگره آمریکا افزود: در حالی که ما با آنها در حال مذاکره بودیم شعار مرگ بر آمریکا می‌دادند و ما به واقع نمی‌باید اجازه عبور از خط سرخهایمان را می‌دادیم.
ما خواستار امضای آنها نشدیم و در نهایت نیز به ما اجازه ورود بازرسانمان را نمی‌دادند و این نکات مهم برجسته‌ای بود که به آن(توافق برجام) برمی گشت.


بیشتر بخوانید:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر