کل نماهای صفحه

۴ مرداد ۱۳۹۶

بعد از تصویب لایحه تحریم  روسیه توسط آمریکا روسیه آمریکا را تهدید کرد

بعد از تصویب لایحه تحریم  روسیه توسط آمریکا روسیه آمریکا را تهدید کرد
دبی-العربیه.نت فارسی
روسیه هشدار داد در صورت امضای تحریم‌های جدید واشینگتن علیه مسکو توسط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، دست به اقدام متقابل می‌زند.
به گزارش خبرگزاری ریانووستی، ولادمیر جباروف، معاون اول رئیس کمیته امور بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه، چهارشنبه 26 ژودئیه گفت: «اگر قانون تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه توسط مجلس سنا حمایت شود و به امضا رئیس جمهور آمریکا برسید، روسیه اقدامات سیاسی و اقتصادی پیچیده‌ای را علیه ایالات متحده، به تصویب خواهد رساند».
وی تاکید کرد: «ما بسته‌ای جامع برای تحریم آمریکا آماده کرده‌ایم، با این حال به دیدار رئیس جمهور آمریکا برای حل این بحران ... اما چنانچه آمریکا بر ضد روسیه تحریم‌هایی را وضع کند، قطعا دست به اقدام متقابل می‌زنیم».
مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه‌شنبه 25 ژوئیه با اکثریت مطلق آرا، اعمال تحریم علیه ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، مخالف مصوبه جدید است.
لایحه جدید از سوی اکثریت مطلق نمایندگان، به تایید رسید. 419 نماینده به این لایحه رای مثبت داده و تنها 3 نماینده با آن مخالفت کردند. لایحه جدید قانون، امکان تحریم شرکت‌های اروپایی را به وجود می‌آورد که در روسیه و ایران، سرمایه‌گذاری می‌کنند.
مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا پیش از ارسال به کاخ سفید، باید مورد تایید کنگره هم قرار گیرد. هنوز رهبران مجلس سنا، زمان به بحث گذاشتن لایحه تصویب شده در مجلس نمایندگان را تعیین نکردند.
مطالب مربط




وحشت خامنه‌ای از گردهمایی بزرگ ایرانیان و بالا گرفتن جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام و تشبثات مذبوحانه در پاریس برای عوض کردن جای جلاد و قربانی









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر