کل نماهای صفحه

۱۳ آبان ۱۳۹۵

لحظه به لحظه های پیشروهای رزمندگان قهرمان سوری در غرب حلب جدید ومجتمع 3000 با نقشه

لحظه به لحظه های پیشروهای رزمندگان  قهرمان سوری در غرب حلب جدید ومجتمع 3000با نقشه
نقشه مناطق درگیری در غرب حلب. مناطق علامتگذاری شده در غرب حلب با فلش نمایش داده شده است




ساعت 1945:

ارتش آزادی سوریه روز پنجشنبه 13آبان اعلام کرد کنترل تعدادی از بلوکهای داخل مناطق حلب جدید و 3000 دستگاه را که نظامیان اسد و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران تصرف کرده بودند را، به‌دست گرفت.

 سایت ائتلاف ملی سوریه گزارش داد این پیشروی در چهارچوب مرحله دوم نبرد ”حماسه بزرگ حلب“ که چند روز قبل با هدف شکستن محاصره مناطق شرقی حلب اعلام شده بود، صورت گرفت.

 این منبع افزود: در این حمله دهها تن از نیروهای نفوذ کننده به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در داخل این مناطق هجوم بردند. در این حمله که توسط گردانهای ارتش آزادی صورت گرفت، دهها تن کشته شدند. بسیاری نیز به سمت مناطق مجاور که تحت کنترل نظامیان اسد است فرار کردند.

ساعت 1545:

فروپاشی سریع صفوف شبه‌نظامیان رژیم ایران و ورود ارتش فتح به داخل حلب جدید

 اورینت امروز پنجشنبه 13آبان گزارش داد گروهانهای اتاق عملیات ارتش فتح حلب توانستند پیشروی سریع به داخل منطقه حلب جدید داشته باشند. این پیشروی پس از آن انجام شد که مدتی از شروع دوباره نبرد ”حماسه کبیر حلب“با هدف درهم شکستن محاصره مناطق شرقی حلب گذشته است.

 بنا‌ به این گزارش رزمندگان سوری بر بلوکهای ساختمانی داخل منطقه حلب جدید مسلط شدند و این دستاورد پس از آن به دست آمد که نیروهای دفاعی شبه‌نظامیان رژیم ایران و نظامیان اسد بر اثر ضربات انقلابیون به سرعت فرو پاشیدند... .».

ساعت 1500:

رزمندگان سوری گفتند که یک افسر ایرانی بر اثر آتشباری سنگین رزمندگان در منطقه جنوبی حلب کشته شده است.

ساعت 1425:

رزمندگان سوری اعلام کردند که در پی انفجارهای مهیب و شکستن خطوط دفاعی نیروهای اسد با استفاده از نیروهای زرهی حملات خود را آغاز کرده‌اند و درگیریهای سنگین در منطقه حلب جدیده و مجتمع 3000 دستگاه در جریان است.

ساعت 1410:

رزمندگان سورى یك تیربار سنگین نیروهاى اسد را در جبهه مجتمع 3000دستگاه در غرب حلب مورد هدف قرار دادند.

 همچنین دانشكده نظامى در جنوب حلب نیز با استفاده از موشكهاى گراد زیر آتشبارى سنگین رزمندگان قرار گرفت.

ساعت 1355:

رزمندگان تا این لحظه موفق شدند چندین بلوک آپارتمانی در منطقه حلب جدیده را به تصرف خود درآورند و نبردهای سنگین هم‌چنان در جریان است.

ساعت 1350:

آتشباری سنگین توپخانه و موشكى روی مواضع نیروهای اسد و مزدوران رژیم ایران در دانشكده نظامی شروع شده است.

ساعت 1330:

رزمندگان سوری در غرب حلب، پس از شکسته شدن خطوط دفاعی اسد، تعدادی از ساختمانهای حلب جدیده را به تصرف درآوردند.

ساعت 1320:

رزمندگان سوری در غرب حلب، منطقه حلب جدیده، اقدام به شکستن خط دفاعی نیروهای مزدور بشار اسد كرده و درگیریهای سنگینی در این منطقه در جریان است.

رزمندگان سورى همچنین اقدام به آتشبارى سنگین مواضع اسد در این منطقه نموده اند.

ساعت 1315:

بنا‌به گزارش رسانه‌های رزمندگان سوری، رزمندگان طی یک عملیات برق‌آسا، تهاجم سنگین خود به مناطق حلب جدیده و مجتمع 3000 دستگاه را در منطقه غرب حلب آغاز کردند.

 شایان ذکر است که نبردهای سنگین در غرب حلب از سه روز پیش در این منطقه شروع شده و رزمندگان موفق شدند در مرحله اول عملیات بخشهایی از این منطقه را به تصرف خود درآورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر