کل نماهای صفحه

۱۰ آذر ۱۳۹۴

قاسم سلیمانی - طرحها و باز طرحهای فریب وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران در رابطه باجراحت شدید وبستری بودنش در بیمارستان بقیه الله

 قاسم سلیمانی -
طرحها و باز طرحهای فریب وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران در رابطه باجراحت شدید وبستری بودنش در بیمارستان بقیه الله

همانطوری که قبلا به آگاهی رسید  : بعد ار مجروح شدن  شدید قاسم سلیمانی از ناحیه گردن  به دستور خامنه ای   کمیته و اکیپ ویژه ای در سپاه و وزارت اطلاعات  تشکیل شد. هدف این کمیته لاپوشانی  و منحرف کردن اذهان از بستری بودن قاسم سلیمانی دربخش ویژه بیمارستان بقیه الله میباشد . خامنه ای تاکید کرده است علنی کردن این خبر در شرایط فعلی به مصلحت نظام نیست و باعث افت  روحیه پاسداران و بسیجی ها در داخل و سوریه وعراق میگردد . برخی از اعضای این کمیته معتقد بوده اند که اگر حال قاسم سلیمانی خرابتر بشود و یا این که بمیرد حتی بسیجی ها از ما طلبکار میشوند که چرا به ما دروغ گفته اید؟ و افراد بیشتر به نظام بد بین میشوند. ولی خامنه ای در جواب  پاسخ داده است : برای مصلحت نظام دروغ هم میشود گفت . این خبر را مخفی نگه دارید .
وزارت اطلاعات طی دستور العملی  به همه رسانه های رژیم ابلاغ کرده است :‌ در مورد قاسم سلیمانی فقط مجاز به درج  خبرهایی میباشید که وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه منبع آن است . همه باید فقط این خبرها را بصورت کلیشه ای چاپ کنند و حق اضافه کردن حتی یک واو  به آن ندارند. ولی با همه این مخفی کاریها،  مقاومت ایران توانست به اطلاعات بسیار محرمانه وسری دست یافته و محل زخمی شدن و بیمارستان و کادرپزشکی مسول جان قاسم سلیمانی را افشاکند.
پس از این افشاگری کمیته مزبور  طرح جدیدی را برای منحرف کردن اذهان ارائه نمود .
درحالی که قاسم سلیمانی با مرگ دست و پنجه نرم میکرده، کمیته مزبور به نحومضحکی مدعی شد :پهلوان پنبه قاسم سلیمانی خلبان روسی را که در اثر آتش جنگنده های ترکیه هواپیمایش سقوط کرده بود را با نیروهای ویژه  اش نجات داده است؟!!

ولی وقتی که این طرح خنده دار افشا شد، کارگاه رنگرزی کمیته وزارت اطلاعات، طرح جدیدی را رنگ آمیزی کرده  از ناحیه سر وگردن مجروح نشد ه وسالم است؟!! 
طرح جدید وزارت اطلاعات برای مخفی نگه داشتن بستری بودن قاسم سلیمانی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بقیه الله در تهران

وزارت اطلاعات تلاش کرد تا از قول یک پاسدار ناشناس از سربازان گمنام امام زمان درحاشیه خبر تشیع جنازه پاسدار رکن آبادی در تهران که در جریان مراسم حج امسال زیر دست وپا درمکه کشته شده بود، مجروح شدن شدید قاسم سلیمانی را تکذیب کند . ولی امام زاده پاسدار ناشناس به جای این که ابروی خبر را شفا  بدهد ،چشم آن را هم کور کرد و از قول سلیمانی در دفترکارش درتهران ؟!
خبری که شایعه مرگ سلیمانی را به ذهن متبادر میکند. وزات اطلاعات  واطلاعات سپاه پاسداران تاکید کرده است که :‌
  این خبر و مصاحبه فرد مجهول الهویه سپاه نباید در ارگانهای رسمی خبری سپاه مانند خبرگزاری تسنیم یا  فارس و ... چاپ شود  تا در صورتیکه گند مساله در آمد  عواقب این خبر سازی دروغین  و لاپوشانی گریبان رسانه های سپاه را نگیرد ویا کمتر بگیرد. 
 به این دلیل
نهایتا قرار شد که  خبر را  همراه با عکس قدیمی قاسم سلیمانی ورکن آبادی با هم میکس کرده و درسایت گمنامی بنام «الوقت» منتشر کنند .
گفته میشود، برخی از اعضای همین کمیته نظرشان این بوده است که : ما با این کارها نمیتوانیم، خبر بستری بودن قاسم سلیمانی در بیمارستان بقیه الله و بخش ویژه آن  را خنتی کنیم ولی چاره ای نداریم و بیش از این کاری از دستمان  ساخته نیست .
واقعیت این است که :
نحوه برخورد و قایم موشک بازیهای ولی فقیه و وزارت اطلاعات با این خبر ، بیش ازاین که اذهان را منحرف کند بیشتر  صحت خبر را تایید می نماید .اگر این خبر واقعیت نداشته باشد،جمع کردن این خبریا بقول آنها این شایعه خیلی ساده است کافی است تا رژیم یک مصاحبه تلویزیونی با سلیمانی ترتیب دهدتا هم  این خبر را تعیین تکلیف کرده و هم نگرانی نیروهایش را برطرف کند ولی رژیم قدرت این کار را ندارد .
این هم یکی از بن بستهای رژیم زهر خورده آخوندی است . بن بست اتمی و بن بست حقوق بشر و بن بست تضادهای داخلی و .... و اکنون بن بست واقعیت قضیه قاسم سلیمانی هم به آن اضافه شده است . این ها همه از علایم سرنگونی این رژیم  میباشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر