کل نماهای صفحه

۱ دی ۱۳۹۶

دعاوی آخوند روحانی در مورد بهبود اوضاع وتمسخرگرفتن از سوی رسانه‌های حامی خودش

دعاوی آخوند روحانی در مورد بهبود اوضاع وتمسخرگرفتن از سوی رسانه‌های حامی خودش

آخوند روحانی

بیشتر بخوانید
کدام وعده‌های روحانی محقق شدند؟ مروری بر کارنامه دو ساله‌ی دولت روحانی

روحانی پادشاه اعدام ویک فریب کار است - کدام وعده‌های روحانی محقق شدند؟

کدام وعده‌های روحانی محقق شدند؟


روحانی؛ وامانده در گل برجام وشکست یک راه‌حل و شکست پروژه نجات رژیم است.

رازسحر آمیزقتل ، پسر بزرگ ،حسن روحانی ،محمد روحانی ،چگونه وچرا کشته شد وحسن روحانی چرا سکوت کرده است. 

جنگ گرگها - وقتی کیهان ارگان ولایت فقیه دست سرکوب گر روحانی شیاد را رو میکند ...مواضع دیروز، افشاگر ادعاهای امروز

روحانی با کاسه گدایی در نیویورک
دعاوی اخیر آخوند روحانی در مورد بهبود اوضاع، حتی از سوی رسانه‌های حامی او نیز به تمسخر گرفته شده است. روزنامه بهار نوشت: «روحانی خوب حرف می‌زند، اما امروز ۵سال از انتخاب او گذشته است و حالا انتظار مردم از دولتمردان علاوه بر «حرف خوب»، گزارش عملکرد است. امروز دیگر اعتراضاتِ تند و تیزِ حسن روحانی به شنود غیرقانونی، به عدم شفافیت مالیِ نهادهای خاص، به ستاره‌دار شدن دانشجویان و به دخالت نابجا در حریم خصوصی مردم خریداری ندارد».

این رسانه باند روحانی می‌افزاید: دیگر باید زمان آن فرا رسیده باشد که روحانی از حرف خوب زدن و خوب حرف‌زدن دست بردارد و با گزارشهایی شفاف و قابل‌اندازه‌گیری، آنچه در صحنه عمل رخ داده است را برای مردم بازگو کند».

از سوی دیگر، کیهان خامنه‌ای زیر عنوان «دولت محرمانه» نوشت: «وعده روحانی درباره شفافیت و قرار گرفتن دولت در اتاق شیشه‌یی، بیشتر یه یک شوخی و طنز شباهت دارد. نگاهی، به نزدیک به پنج سال گذشته، نشان از آن دارد که اصل بر محرمانه‌بودن قراردادها بوده است و هم‌چون دیگر وعده‌های دوره انتخابات، نباید انتظاری بیهوده داشته باشند».

یک مهره باند خامنه‌ای گفت: «فعالیتهای عمرانی تعطیل شده، دسترسی به ارز به برکت برجام فاجعه‌بار است، بانکها ورشکسته‌اند و نه تنها شغل جدید ایجاد نشده، بلکه شغل‌های پیشین هم در حال از بین‌رفتن است. آن وقت روحانی کنفرانس گذاشته و وزرایش درباره حقوق شهروندی، انشاء می‌خوانند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر