کل نماهای صفحه

۲۸ تیر ۱۳۹۵

خامنه ای وبیتش ،ريشه فساد سیاسی و اقتصادی نظام آخوندی




طینت چپاولگرانه و ضد مرد‌می نظام آخوندی مانع از این است که بودجه نهادها، ارگانهای دولتی و مؤسسات مالی واقتصادی وابسته به آن، نیروهای سرکوبگر و نهادهای وابسته به ولی‌فقیه، مانند هر نظام متمدن با حساب و کتاب پرداخت شود، نحوه هزینه‌ها زیر نظارت دقیق باشند، و تخلفات مسئولان و دست‌اندرکار نیز مورد حسابرسی قرار بگیرند.
در این نظام مقامی که بالاتر از تمامی نهادهای قانونی کشور قرار دارد، ولی‌فقیه است که اولاً خودش از هر نظارت واقعی معاف است.
ثانیا نهادهای قارچ گونه سرکوب و چپاول نظیر  سپاه پاسداران ، بسیج، بیت رهبر، آستان قدس و دهها نهاد و مؤسسه مالی ریز و درشت وابسته به آن عملاً از هر گونه حسابرسی معاف هستند.
عدم نظارت بر دستگاههای عریض و طویل وابسته به بیت رهبری و نهادهای حکومتی، فساد و باندبازی در زمینه قدرت سیاسی و اقتصادی را به‌دنبال دارد.
افسارگسیختگی نهادها و مؤسسات حکومتی که در غارت و چپاول هیچ مرزی نمی‌شناسند، از فساد سیاسی تنیده شده در تمامی این ساختار ضدمردمی و ایدئولوژی منحط حاکم بر آن ناشی می‌شود.
در پناه مصونیتهای سیاسی و اقتصادی است که چپاول‌های نجومی صورت می‌گیرد، و دزدهای وابسته به رژیم حتی از طریق فروش نفت که علی القاعده می‌بایست از طریق مبادی رسمی صورت بگیرد، به ثروتهای باد آورده دست می‌یازند و آب از آب تکان نمی‌خورد.
نمونه‌های فروش نفت توسط بابک زنجانی، نیروی انتظامی و دزدیهای صورت گرفته از طریق قراردادهای نفتی مانند کرسنت و... معدود نمونه‌هایی از دزدیهای صورت گرفته در این رابطه است.
در چنین سیستم فاسد سیاسی واقتصادی است که قاچاق کالا بیداد می‌کند، اسکله‌های غیرقانونی قاچاق کالا که عمدتاً متعلق به سپاه پاسداران ضدخلقی است قارچ گونه از هر بندری سر برمی‌آورند.
در سایه باند بازی سیاسی هرج و مرج اقتصادی است که ایادی حکومتی ثروتهای بادآوره به جیب می‌زنند که افشای فیشهای حقوق های نجومی اخیر گوشه کوچکی از آن است.
چطور ممکن است در نظامی که بنیان آن بر سرکوب مردم و مافیای چپاول و باند بازی بنا نهاده شده است، سلامت اقتصادی وجود داشته باشد؟
یک قلم ثروت یکی از نهادهای وابسته به بیت ولایت 95میلیارد دلار است. آن هم ثروتی که تماماً از راه مصادره اموال مردم صورت گرفته است؟ در بنیاد به‌اصطلاح شهید رژیم یک رقم ناقبل 30هزار سند فساد مالی وجود دارد. به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس رژیم علاوه براین پرونده‌ها، بانک دی نیز منشأ فسادهای هنگفت ار جمله سرقت پول و زمین‌خواری بوده و تنها در یک مورد 50هزار میلیارد تومان مفقود شده است.
فساد آن‌قدر بیداد می‌کند که موحدی کرمانی امام جمعه خامنه‌ای در نمازجمعه 18تیر95 تهران به صراحت اعتراف کرد: ”پول هست اما دزد هم زیاد است..
موحدی کرمانی در ادامه سخنانش در مورد فساد و چپاول ایادی رژیم گفت: «گزارشی از منبع موثق به دست ما رسیده که 950نفر در این کشور غارت‌گری کردند... می‌گویند بودجه نیست، نه، بودجه هست ولی در کنار بودجه‌های کلان، دزد فراوان هم هستـ ..».
چنین وضعیتی در نظام ولایت‌فقیه را چه باید نامید؟
برای پاسخگویی به این سؤال نباید به خود زحمت داد و کنکاش کرد، زیرا جواب خیلی ساده و کوتاه است. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) 12تیر95 با نوشتن مقاله‌ای جواب را هم ساده و هم کوتاه کرده است.
این رسانه رژیم در مقاله‌اش با طرح سوالی به‌طور ناخود آگاه به پرسش فوق پاسخ داده است، و در نوشته‌یی تحت عنوان ”رسوایی ”حقوق “یا ”رسوایی ایدئولوژیک؟“ نتیجه‌گیری کرده که چنین وضعیتی «رسوایی ایدئولوژیک» است.
قبل از این‌که روزنامه بسیج (جوان) به این امر اعتراف کند، مردم و مقاومت ایران از سالهای اولیه حکومتی  خمینی دجال  حکم به نامشروع بودن و رسوایی ایدئولوژیک این نظام داده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر