کل نماهای صفحه

۲۱ تیر ۱۳۹۷

تروریسم دولتی ولایت فقیه, یادها و درسها – نوشته ای ازهادی محسنی

تروریسم دولتی ولایت فقیه, یادها و درسها – نوشته ای ازهادی محسنی

تروریسم دولتی
تروریسم دولتی ولایت فقیه, یادها و درسها
هادی محسنی
از زمان روی کار آمدن خمینی, بنیادگرایی و تروریسم در شکل حکومتی وارد عرصه جهانی, داخلی و منطقه ای شد. حاصل آن, اعدامهای فوق تصور انسانی در ایران, از جمله اعدام و قتل عام بیش از ۳۰ هزار نفر در تابستان سال ۱۳۶۷ و ترورها و جنایات در کشورهای مختلف جهان.
این روند در مرحله بلوغش به انفجارات و تخریبات تروریستی تحت نام داعش, بوکوحرام در نیجریه, حشدالشعبی در عراق و … ارتقا یافت. همه اینها بدون پشتوانه یک دولت حاکم به این درجه از توانمندی و طراحی انواع جنایت هرگز ممکن نمی شد. خمینی و دستگاه حاکمه اش چنین امکانات جنایتبار را فراهم می کرد. او از تبار فکری ملا مجلسی ها, کاشانیها , شیخ فصل الله ها و غیره بود که سابقه تاریخی این تبار در حافظه ذهنی مردم ایران مانده است.
یکی ازدلایل دیگر مطرح شدن خمینی مربوط به ۱۵ خرداد ۴۲ می باشد . جدا از ماهیت خمینی قیام علیه استبداد شاه نیز  در همان تاریخ توسط سازمان امنیت دربار وحشیانه سرکوب شد.
از اعتراضات اصلی خمینی به حکومت شاه در آن تاریخ این بود که چرا صحبت از حق رای به زنان را ” اعلیحضرت” مطرح کردند. و وقتی او به دلایل مختلف در اوج انقلاب مردم علیه استبداد ” شاهنشاهی”, سر از حومه پاریس دراورده شد اعلیحضرت اش به پیوندش با ارتجاع خمینی وفا نمود.بعد از انتقال خمینی به پاریس رئیس جمهور وقت فرانسه آقای ژیسکاردستن بود. او در دور اول خاتمی برای انجام ” گفتگوی تمدنها” البته گویا ” غیر رسمی” وارد تهران شد. روزنامه ” اصلاح طلب” آن دوره ” توس” مصاحبه ای با ژیسکاردستن ترتیب می دهد و می پرسد شما رئیس جمهور آن دوره بودید که ” امام” به پاریس آمد چه خاطره ای دارید که قریب به مضمون جواب داده بود: اولا خمینی با پاسپورت رسمی ایران از ما تقاضای پناهندگی کرد ثانیا زنگ زدم به شاه گفتم که ( خمینی) الان اینجاست چکار کنیم که شاه جواب میدهد ” مبادا حفاظت و امنیت ایشان ( خمینی) فراموش شود.
 با این توصیه شاه درواقع نوعی شراکت دربار با ۴۰ سال حکومت ترور و وحشت خمینی رقم می خورد در همین راستا, دستگاه جبار شاه انقلابیون آن دوران رااعدام و شکنجه می کرد و این میراث شوم و جنایتبار را اکنون دستگاه ولایت فقیه ادامه می دهد. در تداوم همان خط بوده است که ۹ تیر ۹۷ ۱۳( ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸) توطئه تروریستی مرگباری علیه مقاومت ایران کشف و افشا شد. که اکنون خبر اول تمامی رسانه های دنیا هست.
خمینی با افکار تروریسم بنیادگرایی, در قبال مخالفانش بویژه در رابطه با مجاهدین همیشه می گفت آنها خودشان , خودشان را شکنجه می دهند و یا ترور می کنند. این تز جانور ما قبل دایناسورها بود که از نیاکانش به ارث برده بود. 
او این تز را در داخل در اختیار مریدانش می گذاشت که اغلبشان همین اصلاح طلبان” فعلی هستند که با عملکرد ۴۰ ساله شان برای ورود در قبر امامشان هم ثبت نام کرده اند.
 اما ۹ تیر امسال وقتی بمب خبری طرح تروریستی رژیم علیه کهکشان قیام و سرنگونی با هزار اشرف در دنیای مدرن رسانه ای, منفجر شد درتمامی رسانه ها بسرعت انعکاس یافت. تعدادی, بناگزیرمثل لابیهای حکومتی و مماشاتگران به حاشیه رانده شده و تعداد بیشتری هم در فضای تغییر شرایط و با توجه به تعادل قوای سیاسی در شرایط کنونی, برای  افشاگری بیشتر بنیادگرایی و تروریسم حکومت ولایت فقیه شروع به پخش خبر و اظهار نظر کردند:
سایت رادیو آلمان
دستگیری دو ایرانی به ظن طراحی حمله تروریستی به همایش مجاهدین
یک زن و شوهر ایرانی در بلژیک به اتهام داشتن برنامه‌ا‌ی برای انجام یک حمله تروریستی به همایش مجاهدین خلق در پاریس، توسط پلیس دستگیر شدند. یک دیپلومات ایرانی نیز در آلمان در همین رابطه دستگیر شده است… .
همچنین این دیپلمات – تروریست رژیم نه تنها مسئولیت «انتقال بیش از نیم کیلو» مواد منفجره و چاشنی های انفجاری و تحویل آنها به دو تروریست دیگر در بلژیک را داشته، بلکه فراتر از آن «مغز متفکر» سوء قصد تروریستی علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس نیز می باشدو … .
همگان می دانند که این نه اولین و نه آخرین ترور و اعدام توسط حکومت ایران است. این رژیم تا آخرین ایام حیات ننگین اش این کارها را ادامه خواهد داد.
زمانی رژیم ایران با دست باز در داخل ترور و اعدام می کرد و درخارج که حوزه امنیتی دیگر کشورها بود همان کارها را انجام می داد. ترور مخالفان ایرانی مثل تروردکتر قاسملو در وین اتریش, بختیار در پاریس و ترور در رستوران میکونوس در آلمان, ترور اعضای شورایملی مقاومت , پروفسور کاظم رجوی در سویس و نقدی در ایتالیا و… از جمله جنایات تروریستی حکومت ایران می باشد.
نکته قابل توجه در تمامی ترورهای داخل و خارج اینکه آمران و عاملان ترورها با اسم و مشخصات بویژه از طرف مقاومت ایران اعلام و افشا شده بودند اما نه تنها عملکرد درستی حتی موافق عقاید حقوق بشری! خودشان انجام نمی شد بلکه نهایت همکاری را در تحویل جلادان به دژخیمان حاکم انجام می دادند. اما طرح ترویستی ۹ تیر ۹۷ در شرایط کاملا متفاوت از تمامی دوران ترور و اعدام و متفاوت از روند سیاسی ۴۰ ساله به نفع مرتجعین حاکم بر ایران داشت انجام می شد. بهمین جهت بطور بی سابقه ای به خبر اول جهانی تبدیل شد.
همانطور که در بالا ذکر شد رژیم خمینی در تمامی عملیات تروریستی دو محور عمده را که یادگار دوران امام رمال شان بود بکار می بست: الف خودشان خودشان را شکنجه و ترور می کنند ب- دولتهای مماشاتگر به” امدادهای غیبی”  رژیم بشدت بنیادگرا و ابو داعش ایران تبدیل می شدند, چشم شان را بر ترور و جنایت حکومت ایران می بستند و وقیحانه, آشکار و مخفی تروریستها را براحتی تحویل ایران می دادند.
در طرح بزرگ تروریستیشان در ۹ تیر امسال هم به بهانه نفوذیهای اطلاعات آخوندی که خودشان را هوادار جا زده بودند میخواست با همان تز ( خوشان خودشان را… ), فعالین  داخل را بشدت سرکوب و تسویه جناحی درون شان را هم براحتی انجام دهد و لی حکومت ولایت فقیه در همان ریل قبلی مماشات راه میرود که اکنون وجه مغلوب سیاست جهانی می باشد و فراموش کرده بود که در روی پاشنه قبلی نمی چرخد.
 پس , امروز مماشات سیاست مغلوب دنیای کنونی است و آزمون بزرگ دنیای دیگر این که چگونه با این مسئله که بشدت افشا و جهانی شده برخورد خواهد کرد.
مطالب مرتبط





مطالبی که ممکن است مورد توجه شما باشد



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر